|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
金日,,吾見左個袋也,,,>/\<!!*嚇鬼死我..= ="
好彩,,最尾刀搵返!!*不過,,金日..我發現,,我地個班..個個刀好有*(義氣)咖!!*
喜喜,,!!*
1111""最最最最好既,,緊系丸丸NA!!*,,因為佢系甘幫我問D人見吾見我個袋*,,仲要比人小TIM牙!!*-><-"THX哂唷~+
2222""系,,*{官志明大佬}!!*我吾見左個袋個陣時..我系甘向佢發脾氣喎!!*佢刀幫我手搵,,>3<"好人的!!*
3333""*(李柏傑先生),,吾該哂梨,,*因為佢系我吾開心個陣,,系到叫D人,,([::喟!!系人既,,就比返個袋肥寶啦!!!!~*]甘囉,,吾該哂!!*
4444""熊貓仔,,又好好人喎!!*系到幫我打比..石蝦米(因為我地以為系佢令既)*仲幫我,,空鳩佢TIM牙!!*超夠義氣的!!*
5555""朱玉亭個D,,又系到幫我搵喎!!*吾該哂既尼!!*>3<"
6666""仲要系到同梨講聲*(對不起)!!**{小進進哥哥},,累到梨,,比牙SIR收*[火機]..//梳LV咖NA!!*


|