|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
金日,,,好開心的啦...>3<"朝早..1早出左上水,,
BUY左個sunbrea,,-(傘仔)..///跟住落左聯和*
幫老爸*(入數),,//卡卡..*跟住打比B子+*
叫佢出黎..系火車站到等NA!!*
仆街的...點解次次刀系甘咖..-3-"
佢遲左3個字囉..= ="唉,,算算))*
佢次次刀最小遲3個字咖啦,,*
最威個次..系遲左1個中囉...= ="
因為個陣我吾見左個電化..佢電化又無錢錢...-3-"
所以靜系可以系到-(等等等)+唉,,,,算啦,,刀慣咖啦...>M<"
跟住佢黎到之後,,我地去左*[粉中]到buy{返學鞋},,佢又buy:左...我又but"左...+*
跟住我地去接B朗..接左佢之後//佢地陪我去剪頭髮..哇卡卡*
而+個頭..好似男仔也..= ="比佢地叫TB....仆街NA!!*
喜喜,,>3<"跟住我地去左*[會所]到反,,,反左成日..同D小朋友系到反,,哇卡卡!!*
反到,,6點30到啦,,,//我地去左BUY"飯..去*(惠康)到買,,*
喜喜,,*BUY完之後又返返去*{會所}去左個,,比D野*(傘)住既地方到食...//哇,,飽飽*
食完,,7點30到啦,,,*B朗返屋企LU*我同B子就行去華明搭車車NA!!*
*(((((((...........................................END*日天攰死了!!*


|