|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
金日,,落左鋪頭到,,幫手..>M<”
哇*夜晚個陣,,系甘揸部,,電單車//系到送外賣,,FUCK..=3="
明明著住件,,*{黑色大風嬲},,但系刀會濕哂囉,,成個身,,屌佢老味牙..=3="
唉,,算算..-3-"跟住,,夜晚,,12點到,,,出左去,,食燒夜..*同+姐,,小強..//
本身..諗住牙機個D刀會去咖啦..//BUT:佢同牙霞返左屋企,,超..-3-"
算算...-3-"跟住,,我地出左元朗食日本野,,哇,,爆多人喎...好彩有位姐..>M<"
哈哈,,小強話,,當慶祝我生日喎,,車*跟住我同佢講左句..系尋日,,梨記錯啦..= ="
跟住..佢即刻O哂嘴...*哈哈!*其實,,佢估我吾知咩..佢金日WIN左馬,,WIN左超多錢,,
所以先甘好死咋MA..//慶祝生日,,系個大大大大X2既藉口...喜喜*
BUT"E餐*{燒夜},,400幾蚊囉..痴線咖,,比左我仲好啦..=3="
不過,,食完.,.超後悔1樣野囉..><"我吾得左影相牙..//因為佢刀整得幾令下..*
系*(貴格吾飽)個種囉..><"算NA算NA...刀番吾到轉頭咖啦,,//刀食哂落肚啦..*
不過,,我地最尾叫左個\...咩咩{炭燒鷄泡魚干},,哇,,48蚊,,1條,,手掌甘大..=3="(仲要系吾計d手指喎)*
FUCK牙..仲要真系*[干]黎個囉,,仲溥個*(豬肉干),,痴線咖!*小強話系*{入口即溶}喎,,*超.......><"
同豬肉鬆,,咪差吾多..-3-"仲要痴牙咖TIM,,//吾好話我吾識野..BUT"好似系我第1次食*{鷄泡魚},,系咪尼*?!
吾記得LU...!!*旦系..真系甘既-感覺..!!*是真的~*+姐1路聽我講,,系到系甘笑囉..而+小強,,個樣,,就好似要..
踢我出去間野外面甘既樣!!*喜喜.........*//跟住返到黎..刀1點幾NA...(1點30到NA*)沖埋涼...到而+打完日記..2點30到NA*
而+強,,而+就去左打鳥鳥..=3="超超超................*END
(((PS:金日,,2+姐,,入左黎..*多謝哂牙..!!*梨真系買左比我..*
其實我諗住..佢會系D精品店到BUY比我咖咋..~點知梨去左*{千色店}
THX哂na..*下次吾洗買甘貴!!*我諗住梨會buy d$100以內咖,,
點知,,梨買左..2百幾既!!*thx哂...>3<")))


|