|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
我+牙東+肥基+B子..尋日傾電化..傾到,,1點幾..2點到NA*
我地約左今日,,,去我屋企到,,睇*鬼碟...諗住多D人..可以無甘驚*
所以計埋丸丸..我地有6個人..因為我帶埋拓正去~
跟住..今日我早左出去喎*所以去左丸丸到先,,佢屋企,,好鬼得意咖!!*
喜喜..跟住B子打黎..我地咪落左去囉*落到去..無無聊聊甘...*
等左陣,,2位大明星..黎左NA||-*牙東爺N 牙基哥..-3-(嘔)
跟住我地搭車,,去左榮福個到..><"
我地系巴士到打架甘濟牙...-3-"(系到爭YES睇>M<")好彩可以安全落車姐..*
跟住上去之前丸丸+牙東刀BUY左D野食上去食喎,,"
跟住上到去食野,,食完野*開始睇碟NA*
我地睇個隻,,*{小丑回魂},,BUT"又吾恐怖+超悶的~,,
甘我地咪睇,,*{死神又來了},,D死法,,好鬼恐怖咖..-3-"
仆街..我肯定,,個篇劇..系 變態佬 黎咖..=3=!!
因為D死法,,新其+恐怖個..第1集好多!!~
跟住睇個陣..我地系到發神經囉...=3="
系甘打架甘喎*=3="PK的..>M<"
所以有好多刀無睇到,,*
跟住睇完,,我地落去BUY野食+租碟睇..*
我地租左..*{妖怪大作戰},,又系不錯的NA!!*
幾好睇..>3<"睇個陣,,我地又系甘系到打架..=3="
哇卡卡..我比人系甘打牙..>/=\<"
雖然我刀系甘打人..哇卡卡卡卡卡..*BUT"
睇哂套..*{妖怪大作戰},,到我地*{男女大混戰}囉...BUT"系打架個隻..>3<"
喜喜....*我地又反止汗劑,,又玩臭襪,,仲玩咪低富TIM,,仲有3架牙..皮帶牙*
數吾哂囉..總之系..見咩反咩囉..-3-"哇卡卡,,,,,|"_"|
跟住吾知反到幾點..就走人NA*........今day攰死NA~[[AND]
聽日先POST返相相NA*((E篇野..系星期6黎咖)


|