|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
今日,,幾多度牙..//熱爆的啦..>3<"
朝早..出門口果陣..己經覺好很熱咖啦..///"
上堂個陣,,,刀好D啦..可以開冷氣..訓下甘..///
BUT"lunch果陣..就衰D*熱到死啦,,跟住..LUNCH之後..>||<"
本新諗住上班主任堂,,可以訓交+MA,,//
點知佢超仆街囉..><"叫我地落禮堂到聽個個吾知咩咩講座喎..=3="
禮堂又無冷氣..D人又系到嘈喎..//"搞到我心情超煩燥的..-3-"
跟住..聽講座個陣超熱..我同B子+丸丸,,3個人..輪住用把扇..//
爭差死..差d要打交TIM牙...*唉...放學之後..去左我榮福個到,,,
攞歌..*跟住就返左屋企啦..!!*,,,,,,,,,,,,,,,,,甘就1DAY啦..= ="
...................................................END*


|