|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
尋晚,,又無返新田訓啦..= ="
去左牙哥到訓..我食左佢1個杯面姐..= ="
佢就系甘踢我..//超..佢話我食左佢個牛肉味喎~
系到撩交打..>3<"嚇鬼咩梨..*?!好驚囉..= ="
唉..>3<"跟住今日..1早就遲左到NA..*
刀未開始跑去沖門..就己經拉左線NA..>/\<"
所以咪同,,*牙芬..屎坦..蕉蕉--去左*{和興}到坐囉!!*
坐左陣,,就返左學校NA*!!
上到去見到...丸丸坐鬼左我個位囉..= ="
唉..無奈~不過..吾緊要啦!!*同藍藍坐刀可以既姐..//
我同藍藍反左2堂,,丸丸同B子系到勁笑,,*
BUT::笑左1堂,,佢2個就開始畫畫啦*
甘我同藍藍1早搞掂哂NA MA,,*甘我咪幫B子手..囉= ="
點鬼知我同藍藍多手..加左D野落佢張畫畫到,,*
比佢小到我地狗屎甘..=3="超..*
跟住小息NA,,我又反左好多堂..到左最尾1堂NA,,///
我無聊..咪令部MP3黎聽下囉..
同丸丸1齊聽..無啦啦,,有個MIZ入左黎..*
就系甘,,我部野,,比人收左NA..= ="
真慘!!~*跟住放學,,我要留堂||因為遲到!!*
點知1放我,,有勁多人系出面等我喎!!*呵呵..><!!*
跟住我去搵MIZ令叔部野啦..*跟住丸丸今日陪吾到我..
甘算啦,,跟住我同B子去接細佬,,跟住就坐車車,,返屋企嚕..^\/^*
..........................甘就1 DAY啦!!


|