|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
考試中,,,,*))+
咩刀做吾到也.....好辛苦*
想溫書...BUT"溫吾到*睇到本書就....ZZZZZZZZ*
FUCK..如果我明哂本書講咩就好啦*))
如果我睇得明既..又話者,,我上堂肯聽書既*
甘就好啦,,,= =*唉(後侮緊,,之前吾聽書*)
不過,,其實,,甘刀好好牙*))
我E幾日,,無開電腦,,我同我個2隻狗,,可以反成個夜晚尼!!*
雖然我不嬲刀,,6 7點先返*不過,,平時既..就系我系到反電腦,,
佢地訓系我側邊陪我,,而幾日考試..我雖然刀系6 7點先返*
BUT"返到黎..我無反電腦*而系,,睇漫畫+同佢地反*卡卡,,所以1本漫畫,,要睇好耐!!*
不過,,我刀吾系租左好多漫畫,,睇哂之後,,我就系甘同佢地反啦!!*喜,,,,,,,))+
開心的.\(^.^)/睇睇下,,佢地大隻左好多尼,,>3<,,//遲D,,要叫埋佢地,,黎我到,,睇下佢地至得..>M<!!"
不過,,有時我會系到諗..佢地仲可以陪多我幾多年尼*?!可能因為之前睇左D,,關於*(狗)既,,,小說同漫畫*))
仲要系本本刀睇到我死..--喊死*,,所以1諗到佢地可以遲D刀會老死牙,,又可能吾知點甘,,會離開我*
我就會超白痴甘系到喊!!*搞到,,隻狗,,走過黎,,吾知點甘樣,,喜喜))+
唉,,有時..我會好自私甘諗,,不如我死先好過*我咪吾洗甘傷心囉,,,*
不過,,諗諗刀系吾好LU,,,因為我零願我傷心,,好過佢地2隻野吾開心啦!!*>喜<",,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,END*


|