|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
金日,,放學留堂牙,,嗚嗚嗚...T^T'
刀系自己仆街囉,,考緊試個陣,,又同牙東傾電化,,傾到朝早,,5點幾,,-3-!!*
又成日反到好夜,,無3/4點刀吾訓,,,睇下E加,,搞到自己時差亂哂!!*))
不過,,好彩金日令左本小說返學校睇咋,,,>3<"
系留堂班個陣,,吾洗鳩坐*D時間過得好快牙,,,喜喜,,^^*
跟住放左留堂班之後陪左丸丸去上水,,我地系到系甘反,,系甘笑*
系條路到,,又系甘反!!*))系架巴士到,,又系甘喎!!*
搞到坐前面D人,,系甘望過黎*))幾驚又多個*[巴士牙叔]牙,,,= ="
跟住去完上水,,我地返左華明,,叫左B朗黎,,陪我同丸丸食野,,
食完之後,,丸丸去左差管落*[口公],,我同B朗就去左*[榮福],,,
就系甘,,,1 DAY了!!*.......................END*


|