|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
隻貓貓,個名決定左啦!!*
叫香蕉糕耶,,喜喜^ ^
丸丸決定咖,,佢話因為見到佢既第1個感覺系香蕉糕*
金日1早,,10點到啦,,要陪老豆睇醫生牙...
甘隻貓點算尼*?!我驚帶埋佢去,,比人發現就死啦..*
甘我諗住,,叫丸丸,,幫我睇住佢SIN啦,,佢又吾得喎,,-3-:
甘我打比牙東,,叫佢幫我睇住SIN囉,,佢得喎*呵呵....+||
甘我過到華明,,叫佢落黎啦,,比左隻貓佢之後,,
我就去,,健康院啦* 睇完醫生之後,,11點到啦,,
我咪搵牙東囉,,搵完之後,,去左藍藍屋企,,等丸丸過黎啦,,*
等等下,,月1黎月多人黎...-3-:....
官志啦,,態貓仔啦,,DOGDOG啦,,魚仔啦,,((勁多,,不能盡寫,,)
到丸丸黎左之後,,坐多陣我同丸丸走SIN - 去左食野*
食哂D野,,等埋佢表姐黎之後,,我地去左OK到鳩企,,*))
見到隻怪獸,,我勁燥,,諗住搵D野,,發洩啦,,咪踢張枱囉,,踢左1下咋,,
雖然勁響,,但系刀即刻,,1我身邊個2條女圍嘔囉,,=3="唉...
跟住我傻撚左囉* 我見到個牙婆,,系到問OK個D人令紙皮,,
跟住我見佢令吾到牙MA*我咪走過去幫佢囉,,幫完佢之後,,1鈔,,我系到喊,,
唉,,ON鳩咖!!*勁樣衰囉..跟住,,見無野做,上左天台樓梯坐,,勁凍,,隻貓刀好凍牙..
摸落佢到,,刀凍凍地甘!!*坐到,,5:45到啦,,有D人黎,,同丸丸+佢表姐,,周圍行下喎!!*
甘我咪醒水,,走先囉*
我無帶傘出黎,,個身+個袋刀濕左,,277X D冷氣又勁喎!!*
凍到我牙...心情己經勁差咖啦!!!*又凍甘喎,,屌牙*
跟住見甘悶,,想搵人飲下酒甘啦,,搵左牙婷,,
飲到吾知幾點,,甘悶牙MA*,,咪搵埋何狗出黎囉*
哈哈,,好反喔!!!*....到左10點,就返屋企LU*真早喔,,>W<"
返到屋企,,同牙婷傾左陣電化,,CUT線後,,又同何癲狗+春春叔叔傾左陣...
就訓LU,,, PS;;春春叔叔,,條撚,,有9吋長咖..哇卡卡>W<"勁牙!!
仲有D野保充;;;;;
香蕉糕,,凍死左LU,,,喜喜*
感覺好似系我害死佢甘...
應該系系,,巴士個陣凍得滯,,凍死左咖*
點解我吾系巴士到令佢出黎,,幫佢取下暖尼*?!
如果我個陣,,令佢出黎,,可以佢吾會死尼..*
系牙婷黎左之後,,令佢出黎睇..個陣發現咖,,
唉,,我真系無撚用囉,,養隻貓刀會養死既囉,,好笑*


|