| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 25 日 星期四 |
 |
 |
| 無話可說 .. |
訓到4點幾先起身*睇完電視都6點咯*
今日牙sa牙嬌開左眼喇!好q
*
好慶lo*次次影完d相都唔知去左邊*
\"/ 搵極都搵唔到wor!唉 .. wt the fuck !? |
| 刊登時間︰2005-08-25 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 24 日 星期三 |
 |
 |
| ^v^' |
2點幾俾人嘈醒左 .. 食E麵*食左4條雪條*
但都仲未中到PSP-0-'今日好開心牙!
好多人打左俾我 .. 特別係SHUSHI>333<'
之後食左個冰皮月餅 .. 仲收到極早既生日卡*
我要1 .. 2 .. 3牙/0\'又食唔中T^T" |
| 刊登時間︰2005-08-24 07:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 23 日 星期二 |
 |
 |
| 攰死左-0-' |
琴晚成晚都冇訓過 .. 係甘諗野*到今朝7點幾先訓*
9點又起身喇*都冇乜點訓過 .. 個女人又要跟住泥*
又話d書會澤死我 .. 有冇甘易死牙!?
行到門口先見到lm*等左好耐 .. 頂唔緊 ..
就泥暈 .. 去左椰林閣食野 .. 食左dd ..
想嘔*夠鐘返去 .. 救命牙! 撞到1個最唔想撞到既人*
點解個天要甘玩我呢T^T" 又同1間學校= ='
今年我要7足成年糯-0-' 唉! 到3點幾先走到*
拎住幾袋書 .. 個女人仲要話行天橋 ..
都痴撚線既! 熱到系 .. 返到屋企即開冷氣*
wooo! 爽耶XD .. 沖完涼就包靚D書 ..
[ 講左咯`.. 舒服左D =] |
| 刊登時間︰2005-08-23 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 22 日 星期一 |
 |
 |
| oh``屋企有位新成員 ! |
琴晚姐係今朝4點幾 .. 肚餓得濟 .. 自己煎左2隻蛋*
應該話炸先岩 .. 甘大個女第1次俾油彈到LO ..
食完*唔知係咪開始要變既問題*洗晒屋企D碗 ..
好似發左癩甘*5點幾先訓 .. 訓到今日4點幾 ..
食完野*LM上左泥 .. 傾左陣*老豆返泥*仲帶埋隻鼠*
又係小路寶WOR
.. 原來佢本身個主人要入大學*
再養唔到佢LU .. 就係甘 .. 佢就泥左我屋企-0-'
+埋有13隻鼠喇*癩線 ! 屋企變動物園 -333-' |
| 刊登時間︰2005-08-22 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 50 | »
|