bee`相簿

 

:: 若這一刻我竟嚴重痴呆 .." 跟本不需要被愛`! 人總需要勇敢生存{**

BEEYUNG
暱稱: *BEEBEE *333*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga攰LU`
QOOZA帶俾我美好回憶 ...
覆診 t^t"
咩都好無奈`=.='
回到過去*W*
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 5
今日人氣: 27
累積人氣: 1792
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 13 日  星期四 晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-10-13 09:37 PM  
2005 年 10 月 12 日  星期三 晴天
WORRY﹏ 熱情
今日d時間過得特別快*0*中文 :: 排口膠冇晒na*
eng" 比條臭系diu9我 ! 畫野咪畫野lor !! 你有你教
我有我畫*我d分5合格又5洗扣你人工*嘈乜撚即!
geogra :: 好空虛=U=' chem :: +分+分*333*on9 !!
lunch" 嗌仙桃源*同pui+lm+西瓜食*狂唉pui*唉到
上社工室-U-'佢仲比我拉到碌左落地*真係係度講
返聲[sor!] - -' maths :: 糊塗&迷茫`-0-' bio :: quiz*
齊2出貓=P岩左20 條*真係5該晒! 丫!!係ar*仲玩
左個好新奇又好玩既實驗*本身係1 d都5新奇同好
玩ga*之後我地果組人開始做d要有pg家長指引既
野*玩爆豬潤水@u@"10個刺激有12個wor!! 放學
*返到屋企*覺得今日既時間好快就過左*日2都冇
嘟8達通= =' 死la !! 好worry個大眼ar sir幫我補課
ar - -'淆底! 問我點解要抄功課我點答好ar*/___\'
嘩 !!! 西瓜駁左比ar 9 *笑撚死左*我仲打左比ar燒
賣*diu .. 向我發姣  .. 好驚ar*聽完佢把聲5敢訓
教tim*食左碗牛根河* 莫智聰~鳩屎妹!!
刊登時間︰2005-10-12 11:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 11 日  星期二 晴天
 i Love uuu

不得不愛
作詞:林夕/Rap:潘瑋柏 作曲:黃晞睿 編曲:Free Style 女聲:弦子

(女)天天都需要你愛 我的心思由你猜
  I LOVE YOU 我就是要你讓我每天都精彩
  天天把它掛嘴邊 到底什麼是真愛
  I LOVE YOU 到底有幾分 說得比想像更快
(男)是我們感情豐富太慷慨 還是有上天安排
  是我們本來就是那一派 還是捨不得太乖
  是那一次約定了沒有來 讓我哭得像小孩
  是我們急著証明我存在 還是不愛會發呆 BABY
(合)不得不愛 否則快樂從何而來
  不得不愛 否則悲傷從何而來
  不得不愛 否則我就失去未來
  好像身不由己 不能自己很失敗 可是每天都過得精彩
(Rap)I ask girlfriend how you been
   來去了幾回 我從來沒有想過 愛情會變得如此無奈 是命運嗎
   難道難過是上天的安排 沒辦法 天天的每天的心思到底由誰來陪
   我誠心 我誠意 但周圍擾人的環境始終 讓我們無法在這裡自由相戀
   我精采 你發呆 兩顆心不安的搖擺 
      應該有的未來 是否真的那麼的無法期待 捨不得在傷害
   You're girl my girl my friend
   How much I love you so so much baby
   看著你哀愁 要我如何怎麼承受面對
   I'm sorry you're my sweetheart
   My love My one & only baby
(男)會不會有一點無奈
(女)會不會有一點太快
(合)可是你給我的愛
  讓我養成了依賴
  心中充滿愛的節拍

刊登時間︰2005-10-11 11:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
重陽**
重5重陽都冇咩特別*都係STAY係屋企*丫*
TODAY仲係523 B-DAY TIM*11點幾醒左*
睇賤精先生*跟住做3 WRITING*同人傾左好
耐電話*食碗仔翅*雞仔麵+蛋*APPLE*嘩!!
同西瓜傾電話駁左比佢隻9*笑撚死XD"DINN
ER*大班京都排骨飯*今日整天的時間都是用
在日記*係咪靚女左好多呢 ..? 5洗答NA*我
都知GA LA*溜冰&HIPHOP能否兩共存!?唉*
點解??點解個2對我5同左 ?
 
NGALUN"你幾時先會采返我!??!
刊登時間︰2005-10-11 11:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 10 日  星期一 晴天
TODAY 10分不幸! 感動
電腦"坐左係條撚樣隔泥*週會 ::  AR C徒華先生 -U-' HALL變左夜總會*
劉萍唱K *0* 耳仔受罪 -_______-' EPA" 連環不幸事件 :: ON9張諾謙!
拉9我張櫈*拉左成5次*第5次搞到我跌撚左落地下*大叫*C徒華個FD*
LAW C WA叫我坐出去*點知*條系佬又搞我個袋*仲話EDISON樣衰*行
開LA! .\____/." 底撚死!! 比人罰企*BT係LAW C WA*WONG YAN KIN
咪好LOR*不過個2都吹佢5撚漲*激氣! ART" 冇筆=U='要洗野*問琦妹借
野*LUNCH :: 唯1返學最開心既TIMING*去TAI HING EAT炒麵+白粥+炸
魚皮+豆漿+雲吞*5好見怪*第10期發育就係甘-U-'之後LM泥到講佢既*
掉銀包事件*笑死左*再去買AA超人膠*又去藥房*再夾糖*嘩!! 我甘大個
女都未見過紅色既蜜蜂糖GA!! 今日竟然比我見到*開心大發現LA簡直 !!
我同LM呃AR PUI話遲到*超搞笑*AR PUI以9秒9跑去萬寧再跑出泥*我
同LM終於忍5住笑XD"跟住仲好笑*LM問我做乜DOM撚左條繩*跟住AR
PUI話 :: [ 條繩愛泥磅住你老公AR! ] -_______-'返到學校*準備定張貓
紙LA*錯晒*1切都錯晒*冇得抄*MIZZ幢左係面前*甘努力都係得0分-U-'
我DIU!! 下次5努力NA !! 中文"周SIR冇返*做功課!!今日4點就返到屋企*
仲諗緊係咪放左學-U-'同人傾左好耐電話*笑死左XP"夜晚食負粥糖水*倒
撚瀉左-0-'可能個KEYBOARD太餓- -'搞到擦晒D掣出泥= ='個2抹-____-'
刊登時間︰2005-10-11 01:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]