今年既第1次 .. 睇newspaper姐*好臭~chinese:周sir冇返*
甘我就sleeping la .. diu! 又俾人影相lor .. 仆街林俊亨!
小息na!!! 第1時間沖落去 .. 好在ar pui有我心>333<'幫我留埋*
終於食到今年我既第1次~珍珠雞姐 .. maths:俾ar sir點中 ..
問到我口啞2-0-'仲俾人串*very ugly!之後ar sir
又話:[ 點ar~李蓉2 .. 明唔明ar!?你個樣好迷茫wor* ]
ugly again
eng:作句*唉~陰公~f.3na*連1年級都識作既句子 ..
到今時今日都唔係好識 .. 真羞家-m-' phsics:悶~
lunch:係學校食 .. 1袋腸粉+2袋雞翼+1盒野飲就廿幾蚊*
好似仲貴過出面bor~music:丫.. 有條矮茄真係好麻撚煩!
eng:掛住同kapo玩 .. 搞到得返自己1個留係度作文*
好似小學果種feel甘lor .. 恐怖極了~好在 .. 都唔算太耐就走得*
同ar pui+lm+watermelon搭的出吉島~陪ar pui買"姐"[何]膏 ..
大家留意*係姐[何]膏wor .. 唔係姐[霞]膏*係咪好奇怪呢!?
西瓜教既發音~next .. 行左陣*買左個俾倉鼠玩既toys ..
then .. 得返我同watermelon&lm~去左m記食野 ..
last~我同watermelon come back to leung king by taxi ..
富con好似爛左ar!! super worry ..
|