bee`相簿

 

:: 若這一刻我竟嚴重痴呆 .." 跟本不需要被愛`! 人總需要勇敢生存{**

BEEYUNG
暱稱: *BEEBEE *333*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga攰LU`
QOOZA帶俾我美好回憶 ...
覆診 t^t"
咩都好無奈`=.='
回到過去*W*
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 5
今日人氣: 9
累積人氣: 1774
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 15 日  星期四 晴天
wa .. 好虛偽bor~
今年既第1次 .. 睇newspaper姐*好臭~chinese:周sir冇返*
 
甘我就sleeping la .. diu! 又俾人影相lor .. 仆街林俊亨!
 
小息na!!! 第1時間沖落去 .. 好在ar pui有我心>333<'幫我留埋*
 
終於食到今年我既第1次~珍珠雞姐 .. maths:俾ar sir點中 ..
 
問到我口啞2-0-'仲俾人串*very ugly!之後ar sir
 
又話:[ 點ar~李蓉2 .. 明唔明ar!?你個樣好迷茫wor* ]
 
ugly again eng:作句*唉~陰公~f.3na*連1年級都識作既句子 ..
 
到今時今日都唔係好識 .. 真羞家-m-' phsics:悶~
 
lunch:係學校食 .. 1袋腸粉+2袋雞翼+1盒野飲就廿幾蚊*
 
好似仲貴過出面bor~music:丫.. 有條矮茄真係好麻撚煩!
 
eng:掛住同kapo玩 .. 搞到得返自己1個留係度作文*
 
好似小學果種feel甘lor .. 恐怖極了~好在 .. 都唔算太耐就走得*
 
同ar pui+lm+watermelon搭的出吉島~陪ar pui買"姐"[何]膏 ..
 
大家留意*係姐[何]膏wor .. 唔係姐[霞]膏*係咪好奇怪呢!?
 
西瓜教既發音~next .. 行左陣*買左個俾倉鼠玩既toys ..
 
then .. 得返我同watermelon&lm~去左m記食野 ..
 
last~我同watermelon come back to leung king by taxi ..
 
富con好似爛左ar!!  super worry ..
刊登時間︰2005-09-15 09:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 14 日  星期三 晴天
"XD"死我na今日=) 愉快
on99!! 遲左少2都唔比人上去 .. 熱到pk又泥個早會*
 
仲麻撚煩~原來lm牙ma冇返 .. 早知就唔洗沖去拎書la ..
 
成堂冇野做*冷醒甘係度背書 .. ptg:見到個大波張都想嘔 !
 
chinese x2:幫人改文 .. lunch: 同pui食*wa ! 密實比人串 ..
 
笑到我仆街" next .. 去左祕密機地發癲:我愛我的好baba*
 
baba真偉大  .. 仲有個人真係不幸na .. 本簿xp*maths:nothing!
 
eng: 上完好似冇上甘 .. 放學also甘la .. 無2聊2又過左day na*
 
夜晚變左幾個magic俾pui睇 .. hehe~點變!? 哩個都係1個迷 ..
 
11點12點到 .. 叮左碗2仔翅*1邊涼冷氣1邊食 .. 爽耶~
刊登時間︰2005-09-14 09:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 13 日  星期二 晴天
好annoy牙-m-' 無奈
PE"好開心AR>\/<'同返自己FD1組 .. 坐體前伸50CM*
 
XDD .. SIT UP[32] .. 160CM=0='好短AR我 ..
 
41KG*跟住FORGET左NA- -'MATHS"都係唔明 ..
 
ENG" LISTENING .. 我地哩班連1-12月都唔識串LOR*
 
可撚愛~1年級也不如 .. LUNCH"好唔開心AR! 唔提LA~
 
好在魚係度即 .. 如果唔係*真係唔敢想像! 食完 ..
 
陪魚去LIBRARY~ART"畫自己 .. 畫左隻BEEBEE -U-'
 
DIU! 放早都變左唔係放早NA ! 等到我訓著左~
 
仲流埋口水 .. VERY UGLY! 幸好冇咩人睇到~
 
落到去就好似輪米甘-0-'交完表 .. 同魚係CANTEEN食野*
 
之後返屋企~熱到PK ! SUENBB打泥YAI>333<'
 
食包2 .. THEN .. NOTHING NA~
刊登時間︰2005-09-13 09:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 12 日  星期一 晴天
臭胡系!
公民::悶! 數學::講極都唔係好明 .. d數完全係難lor*
 
rs::嚇撚死 .. 牙sir狂diu人 .. 坐係度都淆-0-'
 
中文::默書*我有85分牙>U<'lunch::kfc*eng::悶!
 
坐我隔泥果個原來有臭胡*臭到仆街! 仲成日第起個"格辣底" 我diu丫!
 
physics::做所謂既實驗 .. 其實1D都唔實*又唔驗= ='
 
放學::我都唔知等哩個lm做乜-333-'又唔陪我返良景wor t3t'
 
衰人!! 返到屋企 .. 食冰皮月餅=.='好乖甘查字典*做功課 ..
刊登時間︰2005-09-12 06:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
pk .......

林俊亨 . . 仆街 la 你!!

死tb系~你好撚樣衰牙*

帶咩黑超即 . . 知你盲 . .

刊登時間︰2005-09-12 06:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]