今日唔打中文都唔得 .. 因為我要鬧人!!
reading :: 睇左本幾好睇既書-[假如我是…]
電腦 :: 好the皮 .. 人地入晒我仲撞緊pw ..
原來自己冇聽書-0-' 週會 :: 悶到仆街*
有間飄雪樂園隔泥 .. 好想死*幾驚佢d頭皮牙 ..
又要聽d人唱埋d根本唔岩key既所謂既歌 ..
shit!! epa :: 原來law sze wa係男人 ..
個2頭2聽到佢個朵都覺得係女人*點知係男= ='
art :: 同藍進琪坐/0\' 救命! 畫下畫甘 ..
lunch :: 由於落雨既關係 .. 留左係school食*
eng :: kapo冇返 .. 搞到我要同果舊野互讀書- -'
中文 :: 周sir話賴wing tung : [做咩用隻腳頂住我個屁股牙?]
跟住我忍唔住笑na .. 佢又話: [李蓉"溶" .. 你做咩笑 ?]
放學 .. 落大雨wor .. +下姐係連個天都唔中2我la !
好在*lm媽2到 .. 救星牙xp .. 我同魚就返leung king喇 ..
去左街市 .. 福星 .. 新景 .. 金發 .. 魚買左好多包 ..
我買左個大既冰皮月餅tim=.=' 返到home係甘搵本地理書*
牙高竇西:[ 實不相瞞 .. 我好撚憎你lor! 你扮咩高竇即!?
又扮可憐 .. 又扮傻 .. on9系! 話緊你牙 .. 收下皮la! ] |