bee`相簿

 

:: 若這一刻我竟嚴重痴呆 .." 跟本不需要被愛`! 人總需要勇敢生存{**

BEEYUNG
暱稱: *BEEBEE *333*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga攰LU`
QOOZA帶俾我美好回憶 ...
覆診 t^t"
咩都好無奈`=.='
回到過去*W*
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 5
今日人氣: 12
累積人氣: 1777
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 20 日  星期二 晴天
哩期好煩~
reading:514殺人事件-0-'電腦:整左mcc ar >u<'週會:diu..
播埋d打飛機既片*epa:law sze wa究竟係咪帶假髮既呢!?
我真係諗左好耐..1路望住佢就1路諗..有d想問下佢= ='
點之又共產黨-u-'悶到我訓左*又訓到流口水na/.\'好7777lor~
art:仆街藍進琪係度跟9風*人畫1隻眼佢又畫1隻眼..
我改na*畫2隻眼拖手..佢又畫*diu你母親!!忍夠你na~
成枱人望到都係度笑..wong hik ming仲係度diu佢~笑死我
XDD"lunch:卓厭居椰林閣都係第1次-0-'同lm請lai sir..
eng:淨係掛住同kapo傾*教左咩都唔知- -'chinese:
wong siu yuk*收撚皮la!25號同學!搞到我要倒垃圾~
放學:唉..真係無聊lor d人..搞到又要訓導*跟住~開board會..
ar sir請飲野wor*比左30蚊買料..5點幾先返到屋企~
刊登時間︰2005-09-20 08:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 19 日  星期一 晴天
喔 ..
11點幾起左身lu .. 同ar yu傾左好耐電話** 食左盒鳳爪排骨飯 ..
7點幾到~同nga lun去拎相+過ying fung kfc .. 返到泥leung king ..
我地做左件幾on9既事 -0-' 2個人睇埋同1本書 .. 但1人買1本= ='
買完~先諗到*真的有點兒那個-U-'返屋企食飯~睇下書 .. 執下d林嬸野*
刊登時間︰2005-09-19 08:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 18 日  星期日 雨天
中秋 !? 火都泥埋lor .. 呆滯
起身打比AR YU*跟住約左係ok等 .. 見到佢了 ..
 
佢仲意謂我冇帶眼鏡 ~ 我地真係好耐冇見na-0-'
 
佢又大個左甘 .. 去左晒相+買煙*買m記上佢屋企食*
 
食完 .. 傾左陣計 .. 我地就返我屋企~ 我幫佢電眼睫毛*
 
*U* 電得成功!! 之後就好ON9 .. 係良賢煲蠟LOR我地= ='
 
哩部電話真係令我好妏WOR!! 整左D靚相又唔見左 ..
 
D樣衰既~又係度*DIU .. 都未到最慶 .. 跟住我地過輕鐵站LA*
 
撞到李英宰*AR YU就同佢傾計 .. 點知SAI PO原來係佢條女LOR~
 
仲要大2聲2問: [ 李蓉2 .. 你E+ FORM幾AR!? ] 駁FDLOR*
 
慳D LA!!至憎人響我全朵~仆街*佢地走左AR YU先知佢係SAI PO~
 
唉 .. \"/ 野慶AR今個中秋 !! 聽日先DIU佢 !! 買魚肉翅 ..
 
係LEUNG KIT18樓邊食邊坐 .. 成點幾~AR YU話返屋企*
 
SO .. 我都返屋企NA .. 食番薯糖水~ TODAY甘就洗左百4蚊-0-'
 
今日野慶WOR!! 10個慶有12個LOR!!
刊登時間︰2005-09-19 01:38 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 17 日  星期六 雨天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-09-17 06:51 PM  
2005 年 9 月 16 日  星期五 晴天
Missing ..
好似串錯= ='佢走光*我只好運用我識既英文泥話佢知~
 
miss~ u to be careful because your clothes can c inside*
 
-U-'佢就: OH``THANK YOU!! 佢個BRA係粉紅色&通花哩屎*
 
-M-'其實自己望左好耐 .. 小息: 好2味既珍珠雞again >U<'
 
blo"好悶 .. history: 仲悶lor !! chinses: 背默 .. 100分>U<"
 
lunch: school .. sushi+fishball*上左music rm發癲-0-'
 
chem:又睇顯微鏡=[]='你唔悶我都厭 .. maths"開始識計na- -'
 
放學返泥*食左1個mooncake .. 之後就不幸咯~比人玩電話lor*
 
咩廣州dhc打泥搵pessy .. 屌你! 你廣州既就會講普通話la下化!
 
又點會話 :[ um .. um~搵邊個呢 .. um .. pessy ar ]
 
都唔知邊系個*甘撚無聊~第2件事 .. 沖完涼就去左訓*
 
有d唔舒服 .. 訓醒 .. 睇911*wa .. 真係好感人~有d想喊 ..
 
跟住 .. 喉嚨痛得要命~so返2房*望下對面樓~兆康~噴水池&more ..
 
喊左起泥*覺得以前真係好2多 .. 好掛住死左果隻倉鼠~
 
好想過返以前既生活 .. fds .. 學校 .. 仲有好多好多*
 
雖然之前好似幼稚d(但e+都唔方好得去邊) .. 但以前開心得多~
 
唔開心既機會係=0 .. 就算唔開心*都有1大班fd撐你 ..
 
到左中學就好多煩惱~以前d fd都好似慢2忘記晒 .. 淡左*
 
仲有開心同唔開心 .. 我以前既倉鼠(崩耳仔)*都係佢陪住我~
 
佢既死都好似係因我而死 .. 唔知係咪我唔記得餵野食佢死左t^t'
 
唉 ..... 想!? 都唔可以返2去咖na .. 曾經試過就夠naaaaaaaa*
 
旅途愉快過就夠..
刊登時間︰2005-09-17 01:08 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]