終於有PE*打排波*GOOD AR`! 打羽毛球*
有人好X BOR*話甘快就LUNCH NA*同AR
PUI + LM + 西瓜*大興*夾糖*LM 5知做咩*
返到去*畫埋手就放學*我最記得1句 :[ 隻手
有鼻屎點算AR!? ] MIZ答 :[ 甘咪畫埋粒鼻屎
LOR ] WOO~我老公原來好靚仔GA*XDD`有
人老公好UGLY*XP" LINLINLIN!!放學NA*但
我要罰企呢=/\=' AR PUI !! 西瓜 !! 又話陪我
企 !! 哼 .. 我5錫你地NA !! 我對你地好失望AR!
BT .. 我好大方既*去LEUNG KING*晒相*食雪
糕*再去M記*嘩 .. 西瓜個朋友好靚仔*我諗 ..
我奀鏈左佢天NA
*再送AR PUI搭車*諗住再
去偷望AR靚仔LA*DIU U !! 又走LUN左WOR !!
= =凸 .. 我要鄭重聲明*我5中2 XANGA !!!!!! |