個鐘神2地 .. 搞到6點幾就起左身`好似夜晚甘 .. 好凍 >w<'
好早返到去`未試過甘早 .. 第1個入班房`抄功課 .. diu !!
好worry -U-' 查實都諗真果層1D都5好驚 .. 但又好驚=U='
MAYBE哩個AR SIR隻眼好得人驚LA .. 係5 SIR教你話幾好@U@"
唉 ... 又發夢`1日都5知發幾多白日夢= ='中史 .. 萍2話放學搵佢WOR`
PTH :: BPMF - -'又教過 .. 中文"落左去電腦室`每日1篇+篤波=333='
第2堂返2課室`訓著左 .. 什前面果2條姣系拎晒我D野 .. 仆街 !!
我係樣衰`我認 .. 你又好2多咩!? 屌你老母 .. 咪又係大6哩`
扮咩即?? 5覺得你好索LOR .. LUNCH :: WITH LM&魚 ..
仙桃源 .. 再去MANNINGS買野`去百佳笑死 .. 同魚狂噴D漂白水`
MATHS :: 月泥月冇心機NA`個打都未打好 .. 我又點會識呢?
又問我T係咩- -'我撚知T係TIME AR= ='人地訓緊教+MA ..
ENG .. GOOD~NICE~EXCELLENT ... =/\='受夠NA !! 大嬸`
放學搵萍2先`再去LIBRARY借書 .. 做BOARD(做功課) -_____-'
行到樓下撞到NGALUN*U* .. 我地真有緣`換埋3 .. 同NGALUN去
YING FUNG`再返泥LEUNG KING 20樓=U=V .. 去M記買野食`
上佢屋企 .. 跟住好快我都走LU`返到泥 .. 好慶LOR !! 豬系 !! 你5撚ON9AR!?
咪扮野LA`有事就死狗 .. 冇事就戇狗2 !! 你識好7多人 .. 但全部都KAI子MA!
同得你多都影衰我 .. 假天真 !! 話你AR!! 點解甘系多功課GA!! 我F.4 5要讀TTC!
林俊亨姣9我LOR今日.\_______________/." |