bee`相簿

 

:: 若這一刻我竟嚴重痴呆 .." 跟本不需要被愛`! 人總需要勇敢生存{**

BEEYUNG
暱稱: *BEEBEE *333*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga攰LU`
QOOZA帶俾我美好回憶 ...
覆診 t^t"
咩都好無奈`=.='
回到過去*W*
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 5
今日人氣: 7
累積人氣: 1772
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 9 日  星期日 晴天
悶死朕NA .. 但我中2 *U*
今日係甘煩緊學溜冰好定HIP HOP好..? BT  最後決定*
2樣都學*U*朕真貪心*不過最後又MAYBE2樣都5學*
因為朕根本就係1個3分鐘熱度既人=U='今日真係多得西瓜*
如果5係佢*我都5知點死條數出泥*次2都係MATHS搞到我想喊*
我今日終於變返雙眼皮NA*希望聽日都係LA*日2都係!!
講下食既先*今日食左2個包*1個PIZZA包*1個腸仔包*
10幾舊SHUSHI*1個雞仔麵+蛋*碗仔翅1碗*哎也*仆街*
我又肥左-U-'哩D係咪就係我既第十期發育呢 ..? 傾電話*
原來扮1扮藍進琦都可2同人傾好耐電話*仲好2笑XDD"
我個PLAN仲長過鼻毛*1. LOLITA*2. HALLOWEEN*
3. WESTWOOD*4. HIPHOP*5. SKATING*唉*究竟*
幾時先達成晒 ..? 我都想知*聽日又要忙碌地COPY功課NA/U\'
刊登時間︰2005-10-09 11:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 8 日  星期六 晴天
__.. 朋友!? 誰不知是可有可無的=U='
12點幾比 LM 個電話嘈醒左*跟住又同人傾*傾完都訓5返NA*
出左廳食野LA*5知發乜癲*係度諗野*覺得冇FD有好多好處*又
冇是非*冇野煩*5洗笑5洗喊*5係會好2咩!?冇又好似5得甘*但
1出世果陣都冇朋友GA LA*5見會覺得悶*無聊AR我=U='食M記
早餐*又訓左*起身又食-_______-'食左包煙3文魚*玩鼠LOR*
今日先知*其實乖2 1D都5乖*又訓過*搞到好似D病人甘*食、訓*
之後食DINNER*同西瓜傾電話*笑到我仆街*真係好2笑XD"睇返
HARRY POTTER覺得VERY好睇@U@"又睇天地X靈*都幾有趣*
死LA*TODAY冇做HOMEWORK也*聽日要做就死撚得NA*最憎
做功課*望1眼都想死/__________\'5要返學AR! 點解7日裡面
得2日係5洗返學GA*如果得2日係返學就正LA*我要快D大個! 我
要返工! ...... 甘早就發夢=U+' 早D訓教都有可能去返工既= ='
刊登時間︰2005-10-09 01:33 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 7 日  星期五 晴天
幾時先可2 5洗再甘落去?幾時先完 ?! 感動
今日個2都好似癲撚左甘 .. 果個張諾謙真係好撚系`ON99 GA!!
渣住個波大2力打落我個頭度`仲要打幾下 .. 痴撚線GA!!
真係好乞人憎 .. 又5知點解個2男仔都驚佢WOR .. LM又要我陪`
搵第2個根本就得既`佢又話5得 .. 就話淨係得我得`-0-'
返到泥屋企 .. NGALUN又話6點放`等到7點幾都未有電話 ..
原來佢去左食野`你食野都打左個電話泥先丫 .. 我等左你好耐NA`
哩D都未算最激 .. 最5開心就係咩LOR .. 唉`.........................
幾時先5洗甘AR !?????????????!
刊登時間︰2005-10-07 11:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 6 日  星期四 晴天
為什麼只可跟你維持朋友的愛!? 感動
NEWSPAPER :: SO BORING ! 中文" 我好中2 AR ..
我從來未試過係學校訓得甘正`真係讀左2年都未試過GA!
訓得LAM+冇流口水+冇紮訓+冇比人叫=333='好想泥多次!
MATHS : 拎本下冊扮晒上冊GA LA ..又要擦穿TUT"都5好玩既`
又要我計數 .. 講真果句`我發覺自己好樣衰 .. 都5知返學泥做乜 ..
人地識計數我又5識! 真係想像5到第日點`要我計我可2喊比你睇!
ENG 1" DICT 59分 *U* PASS NA! PHYSICS : AR藍進琦比人貼`
好撚好笑XDXD" LUNCH :: 同PUI&西瓜食`又係好笑LOR ..
西瓜要食 .. PUI又5比佢食 .. 噴到西瓜成面SUPER ICE XP`
跟住5知邊個偷紙巾WOR! 甘乞衣 .. MUSIC" 冇書-U-'冇比人發現!
仆街張諾謙!! 係度掉9我筆袋WOR!! 好慶LOR!! =U+凸
ENG 2 :: 同AR TEAT係度講邊個靚仔XD`又MIZ警告=U+'
噓 ~ 人地紋緊身+MA`放學即閃人 .. 等左NGALUN好耐 ..
1路等1路做讀後感 .. 10點幾同NGALUN去食宵夜`比蚊咬/U\'
刊登時間︰2005-10-06 11:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 5 日  星期三 晴天
我5識食煙GA .. 我5識扯GA~
個鐘神2地 .. 搞到6點幾就起左身`好似夜晚甘 .. 好凍 >w<'
好早返到去`未試過甘早 .. 第1個入班房`抄功課 .. diu !!
好worry -U-' 查實都諗真果層1D都5好驚 .. 但又好驚=U='
MAYBE哩個AR SIR隻眼好得人驚LA .. 係5 SIR教你話幾好@U@"
唉 ... 又發夢`1日都5知發幾多白日夢= ='中史 .. 萍2話放學搵佢WOR`
PTH :: BPMF - -'又教過 .. 中文"落左去電腦室`每日1篇+篤波=333='
第2堂返2課室`訓著左 .. 什前面果2條姣系拎晒我D野 .. 仆街 !!
我係樣衰`我認 .. 你又好2多咩!? 屌你老母 .. 咪又係大6哩`
扮咩即?? 5覺得你好索LOR .. LUNCH :: WITH LM&魚 ..
仙桃源 .. 再去MANNINGS買野`去百佳笑死 .. 同魚狂噴D漂白水`
MATHS :: 月泥月冇心機NA`個打都未打好 .. 我又點會識呢?
又問我T係咩- -'我撚知T係TIME AR= ='人地訓緊教+MA ..
ENG .. GOOD~NICE~EXCELLENT ... =/\='受夠NA !! 大嬸`
放學搵萍2先`再去LIBRARY借書 .. 做BOARD(做功課) -_____-'
行到樓下撞到NGALUN*U* .. 我地真有緣`換埋3 .. 同NGALUN去
YING FUNG`再返泥LEUNG KING 20樓=U=V .. 去M記買野食`
上佢屋企 .. 跟住好快我都走LU`返到泥 .. 好慶LOR !! 豬系 !! 你5撚ON9AR!?
咪扮野LA`有事就死狗 .. 冇事就戇狗2 !! 你識好7多人 .. 但全部都KAI子MA!
同得你多都影衰我 .. 假天真 !! 話你AR!! 點解甘系多功課GA!! 我F.4 5要讀TTC!
林俊亨姣9我LOR今日.\_______________/."
刊登時間︰2005-10-05 11:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]