| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 1 月 14 日 星期六 |
 |
 |
﹏好{支力}哇"  |
訓到3點幾`起身 .. 刷牙洗面`玩電腦`食左幾塊餅`
仲好支力`上床又訓過`-U-" 訓到5知幾點`西瓜打
泥 .. 醒左`睇辣手刑警`跟住又訓喇 .. -(00)-"
|
| 刊登時間︰2006-01-15 05:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 9 日 星期一 |
 |
 |
| 爽耶!! =] |
LUNCH同西瓜&牛惠食MK`放學又係同佢地行返屋企`
陪西瓜還書`換埋3`同a媽出元朗搵果間日本野`係元
朗行左陣`等老豆`屌 .. 果間野逢星期1 5開`=U=' 去
左第2間`不過都係正宗日本野`食左好多野`最正就係
海膽同手掌咁大隻既生蠔`陪老豆攞埋車`同a媽行多陣`
搭車返到泥`又覺得想嘔`真係嘔左出泥`舒服晒! 睇埋
死左果隻鼠條屍 .. 得返個下半身同條骨`好恐怖 t^t"
死得好慘a`點解會咁咖 !??! 但都5知點解 .. |
| 刊登時間︰2006-01-10 11:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 8 日 星期日 |
 |
 |
| *\/*" |
同a媽飛的出市中`因為趕飲茶`點知 .. 都係要等`間2
都要等n咁耐`最後我決定去kfc`原來市中果間kfc請
埋d有問題既人`5 .. 我第日有出路喇`XP" 行左陣千
色店`a媽就買3`我就買左個playboy袋`跟住返泥去
大班食飯`所謂既菠蘿冰就係菠蘿溝水`-U-"我都識啦
咁`=U=' 今日玩返電腦`寫埋2封請假信 .. 就訓教喇` |
| 刊登時間︰2006-01-10 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 7 日 星期六 |
 |
 |
| 睇碟@U@" |
仲有D 5舒服`SO .. 無返義工`但神早流2個楊姑娘打泥`
嘈醒左`跟住睇碟`睇左神話同黑社會`神話好2睇`@U@"
食左D烏冬`夜晚食大快活`再睇埋舊果套KING KONG`好2
笑囉`不過 .. KING KONG最後都係好慘`T^T" |
| 刊登時間︰2006-01-10 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 6 日 星期五 |
 |
 |
| uncomfortable t^t" |
好5舒服`a媽送我返學`點知返到去仲5舒服`
閱報 .. 個系佬郭x崇話{5舒服都5可2趴係度`
5舒服都要睇書} 佢都on79既 .. 朕5多舒服仲
要我起身`真係想我嗌人拉佢出去斬XD" PE ..
落到去`真係頂5緊`喉嚨5舒服到喊`T^T" 早
退 .. 覺得自己好傻`返1返泥 .. 1堂都未上過`
就返屋企`無耐 .. 西瓜同ARPUI都上左泥探`佢
地飲埋碗湯`坐左陣就走喇`佢地泥1泥即刻好左
D`今日淨係食左粒雞蛋`食5到野`喉嚨太痛`想
嘔又嘔5到`電腦都無玩LU`今日食左8粒藥丸`-0-' |
| 刊登時間︰2006-01-10 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 50 | »
|