| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 1 月 5 日 星期四 |
 |
 |
***仆街元朗雞!! .\__/."凸  |
lunch同arpui食麥皮`放學同2啦2隊`arpui同西瓜等埋我`
返良景`同西瓜食m記`撞到炸新會`遇著西瓜心情5好`又要
比人屌得喇`6點9先返到屋企`同西瓜傾左陣`夜晚5舒服`仆
街元朗雞!! 係度發姣 .. 扮7晒可憐咁`返屋企收2皮先同我講
野啦!

|
| 刊登時間︰2006-01-10 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 3 日 星期二 |
 |
 |
好暈 *0*"  |
1返學就撞正EL`真攞命
電腦::SO EASY`=U='
週會::悶`-0-' EPA::訓..但哩個位`無以前果個咁好
訓即`-U-" ART::又畫2`原來..K妹暗藏殺機`XDD"
得人驚喇`LUNCH同西瓜&ARPUI食大興`又爆咀喇`
ENG::ALSO悶啦`中文::好在周SIR幫我拖延時間`咁
放學果陣西瓜1手捉住K妹`K妹果陣好想喊`= =' TAXI`
影相..西瓜用水彩幫K妹化妝
影完行左陣`買左好多
野`送埋ARPUI返屋企`就同西瓜搭車閃人`返到去好支
力`做埋個3WRITING就訓 .. |
| 刊登時間︰2006-01-04 08:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 1 日 星期日 |
 |
 |
| 06年既第1日` |
今日同倉鼠沖涼`男還男`女還女`5會再生仔喇掛`
=U=' 細2好慘a`甘肥大差5多咬甩左個鼻`T^T"
食左個大快活既肉C炒麵`同西瓜傾左陣電話`睇叱
咤睇到2點`由琴晚開始..小雲同R毛同我1齊訓教a` |
| 刊登時間︰2006-01-02 01:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 31 日 星期六 |
 |
 |
| 05年既最後1日LU` |
咁就過左1年`真係好希望06年好過d`哩排
ar pui又5知做咩變左第2個人`自從果次反
面之後成個人5同晒`好掛住之前果個佢`又
可能變果個係我啦`反而e+覺得最好&最明
我果個係西瓜`=U=' LM就直情好似5係度
咁`都5知搞乜`1 5同1班就怪多籮2`=M-"
個2又5同左`可能哩個又係個幻覺啦`真係
好奇`自己e+好變態`食乜都要落xo醬`無辣
不歡`個人仲好無離答圾`同fd又少左傾密計`
生活圈子又5多好`我要自我增值下先得 ..!!
比我癲返日都好丫`唉 .. 總之好撚煩啦e排!!
好想知道晒eminem d歌既歌詞其實講緊乜`
guilty conscience .. 有罪既良心`=U='
仲有 .. 5知點解 .. 我覺得世界中心呼喚愛都
5感人既`-______________________-" |
| 刊登時間︰2005-12-31 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 27 日 星期二 |
 |
 |
| soso |
起身`食住個紙包蛋糕`就1路睇童夢`睇到我喊`
好鬼感人`T3T" 睇完同西瓜傾左好耐電話`再打
邊爐`食埋糖水`玩左陣COM棉胎`玩左陣鼠甘`
聽日就正喇`XDDDD" 意想不到的 .. 嘿嘿!! =] |
| 刊登時間︰2005-12-28 12:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 50 | »
|