| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 13 日 星期二 |
 |
 |
| 邊個陪我電頭髮牙!? |
好趕`搭11先出門口`不過都無遲到`
地理:29分`=3=' 平均分實5合格啦`
LUNCH:同牙珮食M記`我食左8隻雞
亦`食死人`-U-' 係的士度食雪糕別
有1番風味`放學同甩皮啦啦隊`要嗌
喎`= =' 嚇鬼咩`我5嗌姐`廢事有失
身份`5點半`同埋說謊1齊閃`去到新
圍果面就散喇`返屋企`好{支力} ..
|
| 刊登時間︰2005-12-13 08:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 10 日 星期六 |
 |
 |
| 帶5到邪留丸返屋企LOR .. T3T" |
10點半起身`跟住說謊上左泥NA`整完個頭`
出發 ..!! 搵AR PUI`之後去綠洲食野`見到
豬姐WOR`嘔死`食完行左陣`買左D野食`又
水泡餅又快閃糖`XD" DIU..!! 去拎棉花糖果
陣比人DIU`勁樣衰`下次打7佢`= =V 買左
個CINNAMOROLL垃圾桶`玩入籃又拎5到個
邪留丸王子T^T" 過左去西鐵站搵SIMEN ..
就坐佢格遊艇出海`WOO .. 爽AR`!! 遊左陣`
SIMEN約左佢D FD去玩賽車`說謊就陪我去買
倉鼠糧`去埋家姐度拎野就返屋企LU` |
| 刊登時間︰2005-12-11 01:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 6 日 星期二 |
 |
 |
| =U=' |
今日淨係食都食左成$100`
pe`接力賽`3c win左`=]
跳高`原來好難玩`maths`
訓教`-U-' LUNCH`桃源島
外賣`ART睇日本咸片`= ='
放學等AR PUI+西瓜`好在好快`
出市中`行左陣`食埋野`送AR
PUI返屋企`我同西瓜都走NA`
唉 .. D鼠又生左BB`/U\" E+開
始覺得厭NA`-U-' +埋成30隻`
每日都5夠時間LOR`-______-' |
| 刊登時間︰2005-12-06 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 3 日 星期六 |
 |
 |
驚心動魄 =\/='  |
去市中心`再轉車去何福堂`其間 .. 好THE皮=\/='
AR PUI你5好同人講AR`等左好耐`AR PUI終於泥NA`
再去兆康西鐵站`拎左$65即走`去柏麗`食3文治`飲
苦瓜汁`
再行TRENDYLAND`送AR PUI去畫畫`
搭BUS走` |
| 刊登時間︰2005-12-04 07:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 2 日 星期五 |
 |
 |
| =/\=' |
返到去爹左陣就入去na`物理::好難`-U-"
LISTEN+DICT`仲難`個仆街填字遊戲`寫
左個字就拿拿臨話{TIMES UP}DIU`!! 趕
死趕命甘`閃 .. 同AR PUI返良景`7仔`夾
埋包`撞到西瓜WOR`送佢地去搭車`自己
返屋企`佢地就BBQ`我就整野比佢地`哼`!!
好5据LOR`!! 原來我果班今日都BBQ`點解
冇人通知本小姐GA..? 當我死撚左AR !? 死
仆街`!! 搞到我冇得燒誠實豆沙包`今晚食晒
成盒飯WOR`幾勁`1於化悲憤為食量`同雅
綸電左陣`睇左陣神奇4俠`好睇@U@" 訓` |
| 刊登時間︰2005-12-02 11:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 50 | »
|