bee`相簿

 

:: 若這一刻我竟嚴重痴呆 .." 跟本不需要被愛`! 人總需要勇敢生存{**

BEEYUNG
暱稱: *BEEBEE *333*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga攰LU`
QOOZA帶俾我美好回憶 ...
覆診 t^t"
咩都好無奈`=.='
回到過去*W*
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 5
今日人氣: 8
累積人氣: 1773
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 18 日  星期二 晴天
可2算鬆1口氣 ..? 滿足
早訓返而今日2隻眼都變左單眼皮-______-'
搞到隻眼仲細-0-' 送左個香包比AR PUI LU`
5知佢中5中2呢 ..?我今日未講完GA*我琴晚
用左成3粒鐘泥整個香包GA! =]LUNCH"同LM
AR PUI係SCH*放學西瓜用水射癲豬WOR*嘩
!! 笑撚死街坊*同西瓜沖左落4樓再去3樓*死
NA .. MIZ YU落左泥*西瓜比人屌*又5比我地
等佢*忽然覺得西瓜好慘*癲豬真係好豬LOR*
射到少2姐*死得未丫!?甘呢*我就陪AR PUI去
市中LA*行3*行左好耐都搵5到佢隻B*我地仲
好似搵人甘搵*拎住張相- -' 去左小魔女*嘩!!
AR PUI傻GA真係*買左勁多盒野*全部比佢買起
晒*0*好瘋狂WA*仲比左盒我*跟住*撞到AR MA
AR BA*比老豆幢9左= =' 都冇既*呃人咩*同AR
PUI去到杯渡我就自己去搭車返*今日數學終於明
D5明D NA*叻左 ! GOOD! 我又要早訓NA*睇下
聽日變5變2隻都雙眼皮先@U@"
刊登時間︰2005-10-18 11:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 17 日  星期一 晴天
我5想對住MATHS NA T^T" 感動
早會*PHT大波張冇返*頭2諗住好正LA*點知又搵左條
油泥代課*仲話:[我E+好生氣NA] XD"笑死左*5知點解
今日中文好悶AR*好想訓*冇得笑NA*LUNCH:食左好少
野*AT SCHOOL*WITH LM & AR PUI*但平時食完都
會覺唔飽*BT今日我同AR PUI都飽到嘔*之後上去*唉*
MATHS*又未捉到我*係捉就快D捉LA*要我日2都擔驚
受怕- -'ENG"好無奈LOR*條姣西D無聊所謂.\___/.''理
得你*玩飽去*放學西瓜陪我擺書*屌!陳偉彬LOR!!推晒
我D書入去*搞到我要擔櫈仔=U='之後陪AR PUI當值*4
點當呢*就出門口NA WOR*BT呢*個天就想喊*我地好
醒*返入去拎遮*HEHE=]好在有拎*真係落雨*行2下*見
到對情侶好"笠羅"甘*個男既又叫 [ AR嗡2 .. 5該丫!]甘
有誠意*我份人又甘大方*咪借比佢地LOR*但諗2下*我
返屋企咪冇遮 ..?SO*到輕鐵站就叫佢還返NA*同AR PUI
出到去*去10蚊店掃貨*再去BUY B-DAY禮物XP"多謝AR
PUI>333333<'自己搭BUS返HOME*係度整香包*嘩!!真
係好在有TEAT JA*如果5係我死左咯*西瓜真係笑死我NA
*9菜餃XDXDXDXDXXD"想笑死我咩!? XDXD"好累NA*我
要早訓AR今晚*拜呠!!!!!
刊登時間︰2005-10-17 11:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 16 日  星期日 晴天
THE晒皮-________-'
10點起左身*搞掂*差5多11點*落去等西瓜*
西瓜幫我葬鼠AR*好落力! 今日發覺原來西瓜
係好2人GA LOR*THX AR 西瓜=]搞到你成
手泥*11點1係輕鐵站等WAI*等到搳4先泥*
再轉系鐵*嘩 .. 去到見到AR狗仲企左係度*真
係不禁笑左出泥*佢既1身衣著 .. 真係 .. 只可
2用2個字泥形容*就係 [潮爆] XD"你見到都1
定贊成我既講法*跟住搭接駁BUS去系9龍*踩
冰*超正! BT .. 好玩總係要付出代價*我仆街
AR ! T^T"仲要仆得好樣衰-0-'竟然冇人睇到
我LOR= ='屌!仲傷埋舊患*我今次死撚得*都
5知日後點再學溜冰咯*NEXT*去左9樓玩太古
達人AR ! >333<' 我既至愛*見有D肚餓去左食
野*仲食棉花糖XP" 再TAKING PHOTO*WOO!
索*MINNIE XD"得西瓜同我&WAI知咩事GA JA*
返到泥*我同西瓜去市中*WAI同AR狗返去*同西
瓜買完野就急2腳甘返泥NA*返到泥趕功課*8*
刊登時間︰2005-10-16 11:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 15 日  星期六 晴天
靠自己!
唉*隻鼠B都死埋NA T^T"好5開心AR=/\='
之後幫鼠2沖涼*夫左個MASK*跟住又訓著
埋*有人係哩個時候就打泥NA`-0-'死LA*今
日又食左蟹*我塊面睇泥都爛GA NA- -'
 
 
哎也 .. 我要買LOLITA好/學溜冰好/定係
買錶包好AR ..?自己都5知自己想點LOR*
刊登時間︰2005-10-16 12:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 14 日  星期五 晴天
[ AR PUI + AR KA + WATERMELON ] 疑惑
PE冇得上-0-' 仆街!! 不過都好*AR PUI佢地過左泥*
好開心AR ! 下堂MATHS用返中文NA >333<' 正AR !
LUNCH :: 桃源島 ( 外賣 ) WITH AR PUI & LM*嘿2 XD"
每人2蚊@@" 西瓜好慘AR*比人鬧到喊*搭12我就上
4樓罰企NA*搭4走得*U*ART"我都5知做左D咩- -'講
座*屌 ! 係甘影*去擺書*撞到AR PUI *333* 同AR KA
+ 西瓜 + AR PUI食雪條*踢"現" .. 比我踢爛左-0-'冇
電咯*返屋企 ! 又有鼠B出生NA*希望5會死LA*整左
好耐*終於整好果個垃圾XANGA= ='1D都5好用*都
係中2 DIARYXP多D *U* 今日食乾煎蝦碌同是油雞*
YUMMY! 5玩NA*好支力AR*再5訓返多D我升仙NA*
[ AR PUI + AR KA + WATERMELON ]
   我好中2你地AR >333333333333<'
刊登時間︰2005-10-14 11:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]