早會*PHT大波張冇返*頭2諗住好正LA*點知又搵左條
油泥代課*仲話:[我E+好生氣NA] XD"笑死左*5知點解
今日中文好悶AR*好想訓*冇得笑NA*LUNCH:食左好少
野*AT SCHOOL*WITH LM & AR PUI*但平時食完都
會覺唔飽*BT今日我同AR PUI都飽到嘔*之後上去*唉*
MATHS*又未捉到我*係捉就快D捉LA*要我日2都擔驚
受怕- -'ENG"好無奈LOR*條姣西D無聊所謂.\___/.''理
得你*玩飽去*放學西瓜陪我擺書*屌!陳偉彬LOR!!推晒
我D書入去*搞到我要擔櫈仔=U='之後陪AR PUI當值*4
點當呢*就出門口NA WOR*BT呢*個天就想喊*我地好
醒*返入去拎遮*HEHE=]好在有拎*真係落雨*行2下*見
到對情侶好"笠羅"甘*個男既又叫 [ AR嗡2 .. 5該丫!]甘
有誠意*我份人又甘大方*咪借比佢地LOR*但諗2下*我
返屋企咪冇遮 ..?SO*到輕鐵站就叫佢還返NA*同AR PUI
出到去*去10蚊店掃貨*再去BUY B-DAY禮物XP"多謝AR
PUI>333333<'自己搭BUS返HOME*係度整香包*嘩!!真
係好在有TEAT JA*如果5係我死左咯*西瓜真係笑死我NA
*9菜餃XDXDXDXDXXD"想笑死我咩!? XDXD"好累NA*我
要早訓AR今晚*拜呠!!!!! |