| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 23 日 星期日 |
 |
 |
真係雨過天青 ..?  |
琴晚砌果幅PUZZLE砌到5點幾`都未砌完`
不過好支力NA`去左訓`BT今朝11點就起
左身LU`食左盒飯`做功課`再食DINNER`
食埋碗2仔翅就訓`唉 .. 希望聽日冇事LA`
|
| 刊登時間︰2005-10-23 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 22 日 星期六 |
 |
 |
日本節`  |
點幾起身`3點出門口`同AR MA去維園`
係銅鑼灣行左陣`食雪糕`再去日本節 ..
邪`冇我意想中甘好玩`咩都要排隊`=.='
不過都幾正幾`食左D日本正宗餃子=]
仲要MORNING良`太多人- -'5係幾睇到`
之後去左皇室堡`買左盒蒙羅麗莎PUZZLE`
同1盒ANNA SUI玩具`就係甘NA` |
| 刊登時間︰2005-10-23 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 21 日 星期五 |
 |
 |
| 4腳 ..? 現在只剩下1隻孤獨的腳 .. |
1返去`黃SIR就問我野`LUNCH有西瓜陪我`
5敢想像下星期有邊個陪T^T"去左夾糖`睇
住果2條KAI婆係度夾`都5知係咪盲既`XD"
今堂MATHS好留心AR`! =] BT .. 都係5識- -'
放學閃返屋企`今次大獲!! 穿左鼻膜`流血`
好WORRY-______________-' 會5會有事GA !?
被戰友戰敗`就似親手給活埋 |
| 刊登時間︰2005-10-22 01:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 20 日 星期四 |
 |
 |
唉 ..  |
今日 .. LUNCH之後劇情就有420度轉變*
發生左好多事*放學`仲搵埋黃SIR落泥*
嚇到我都喊T^T"5點幾先走得*同西瓜去
M記食野+計數*跟住陪佢去OK買書`但佢
最後都冇買到-0-' 返到屋企 ..... 又多2件
事發生NA`唉 .. 李蓉2! 今次1身蟻NAT3T' |
| 刊登時間︰2005-10-20 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 19 日 星期三 |
 |
 |
| 好累na`-(00)-" |
今日XXX冇返*真係狼點兒興奮= =V BT .. 最後都返2泥-0-'
LUNCH :: AR PUI + LM AT SCH*係學校真係食左好多日*
HISTORY" 訓足全堂*好爽! 好在冇流口水*放學同西瓜& AR
PUI BY TAXI出吉島*連續3天了=U='AR PUI1定是傻左了*
-333-' 她還覺得狼快感- -'食野*陪AR PUI買完野*同西瓜送
佢返屋企途中*撞到佢家姐*我同西瓜個口臭*比AR PUI噴左D
止汗劑- -' 都係多得D風LOR*係度吹3! .\_____/."跟住西瓜
陪我去睇狗仔*333*睇得5養得既滋味真係5好受*食雪糕*搭
BUS*6點幾返到去*又整香包耶*BT .. 係比自己既* |
| 刊登時間︰2005-10-19 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 50 | »
|