同a媽&富仔返學校見家長`雖然欣健話可以5去`
但自己都想去`返到去 .. 岩2係說謊入左去`今日
終於見到西瓜細路個真面目`=] 不過佢a媽個樣
好凶
等左陣到我地入去`傾得5耐`咁多年班
主任 .. 最好真係欣健囉`愈泥愈覺得佢好人`=]
亦都愈泥愈覺得自己仆街`=U=' 我日2上maths
都訓教`佢係評語仲贊我`- -" 講完 .. 閃`出市中
心`行3 .. 買左好多食玩`又魔術`食多陣富仔就搭
車出去喇`我同a媽就照行 .. 行2下去左kfc食野 ..
食又行dhc`淨係行哩間野都行左成3粒鐘`-0-" 堅?
我為左做vip`=U=' 行完陪a媽去買野`又去卓悅掃
野`今日5經5覺都用左成千幾蚊咯`去小巴黎食野`
1路食我就1路諗 .. 小巴黎姐係泰國`但點解食越南
野既又會關泰國事呢?! 完全無離啦間`= =' kai子..
咁都要煩1餐`-0-" 買外賣比老豆`返屋企`屌 !! 係
dhc買左3盒果d咩梅子粉`岩2沖水泥飲`飲到我想嘔`
仲要分3次同搵野送口`話就話開胃 .. 我就覺得係反胃
囉!! 真係5該晒`死臭系\__________/" 最後搵埋方
包泥先飲得晒`死啦 .. 買左3包`仲要涯多3個月a`T^T"
|