bee`相簿

 

:: 若這一刻我竟嚴重痴呆 .." 跟本不需要被愛`! 人總需要勇敢生存{**

BEEYUNG
暱稱: *BEEBEE *333*
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
xanga攰LU`
QOOZA帶俾我美好回憶 ...
覆診 t^t"
咩都好無奈`=.='
回到過去*W*
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 5
今日人氣: 2
累積人氣: 1767
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 11 日  星期六 晴天
shopping !! 愉快

同a媽&富仔返學校見家長`雖然欣健話可以5去`

但自己都想去`返到去 .. 岩2係說謊入左去`今日

終於見到西瓜細路個真面目`=] 不過佢a媽個樣

好凶  等左陣到我地入去`傾得5耐`咁多年班

主任 .. 最好真係欣健囉`愈泥愈覺得佢好人`=]

亦都愈泥愈覺得自己仆街`=U=' 我日2上maths

都訓教`佢係評語仲贊我`- -" 講完 .. 閃`出市中

心`行3 .. 買左好多食玩`又魔術`食多陣富仔就搭

車出去喇`我同a媽就照行 .. 行2下去左kfc食野 ..

食又行dhc`淨係行哩間野都行左成3粒鐘`-0-" 堅?

我為左做vip`=U=' 行完陪a媽去買野`又去卓悅掃

野`今日5經5覺都用左成千幾蚊咯`去小巴黎食野`

1路食我就1路諗 .. 小巴黎姐係泰國`但點解食越南

野既又會關泰國事呢?! 完全無離啦間`= =' kai子..

咁都要煩1餐`-0-" 買外賣比老豆`返屋企`屌 !! 係

dhc買左3盒果d咩梅子粉`岩2沖水泥飲`飲到我想嘔`

仲要分3次同搵野送口`話就話開胃 .. 我就覺得係反胃

囉!! 真係5該晒`死臭系\__________/" 最後搵埋方

包泥先飲得晒`死啦 .. 買左3包`仲要涯多3個月a`T^T"

刊登時間︰2006-02-12 03:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 5 日  星期日 晴天
>>" 返學喇T33333T" 愉快

9點比富仔個鐘嘈醒左`佢ON9咖!! 望住個鐘又5禁`嘈撚醒我同a媽`

之後問佢係咪返屋企 .. 佢又話5知`屌!! 玩咩 .. 返訓到點幾`落去食野`

行左陣實惠`因為話 .. 係果度玩左陣先岩`再同富仔去良田打波`打到5

點半`其間2同meiling泥左比野我`打完出去市中心搵a媽`買左好多耳

環`買左條水晶鏈 .. 同埋送左份生日禮物to mama`=] 最尾同埋老豆

去阿1食飯`送富仔搭車`老豆走先`我同a媽行多陣都走喇`返到去`黃太

佢地泥拜年`我就1路係度做eng份project`=U='SUPER辛苦`最後果幾

頁亂做`-U-" 沖涼 .. 執書包`2點半訓教!! 超級5想返學囉`T^T"

刊登時間︰2006-02-06 01:40 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 4 日  星期六 晴天
凡事都1定要從{堪如}角度泥睇xDD" 愉快

今日好似點幾先起身`跟住食左盒粟米肉粒飯`之後同a媽富仔打牌`

我就從堪如既角度泥打`就贏左$50幾蚊喇`家姐就買左個m記比我`

食完 .. 再過多陣`姑姐&姑丈 .. 豪文泥拜年`點幾家姐同佢地都走喇`

沖涼`玩左陣好無聊既遊戲`睇下電視 .. 都成3點半LU`訓教 ..!!

刊登時間︰2006-02-05 03:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 3 日  星期五 晴天
[|||||"*冒險樂園陷阱=U='

1起身又同富仔打排球`跟住同舅母..a媽去愉景果間鴻星度飲茶`

飲2下`我同富仔去左冒險樂園度喪玩`-U-" d身家又無晒喇`-0-'

玩完係出面無聊到玩人地英文咩教學電腦果d game囉`=U=' 之

後舅父泥到搵我地`a媽泥搵我地`笑死囉 .. 係度哩埋`on99`XD"

去唯1食野`又掃街`行千色店`行到人地收`返屋企`睇埋難兄難弟

打埋日記就訓LU`

刊登時間︰2006-02-04 01:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 2 日  星期四 晴天
:]""___[] 今天不回家! \\\

起床就同a媽落街買bbq d野`去舅母度`燒到11點幾到`

打牌`打咁耐都係win得幾蚊`玩到3點`a媽&舅母訓先`

我同富仔+舅父轉玩啤牌 .. 唉`成日泥計都無win無lose`

3點半`訓教 .. 訓極都訓5著`個2 d鼻寒都超勁! 屌 .. 睇住

個天光`-0-" 個天差5多光晒先訓左1陣2`-___-"

刊登時間︰2006-02-04 01:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]