| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 1 月 30 日 星期一 |
 |
 |
$$$逗利是第1 day"$$  |
起身 .. 同a媽出去搵舅父 & 舅母+富仔`之後食埋就去拎盤菜`
上表姐間新屋`嘩 .. 好靚`!! 原來係表姐夫個家姐設計`@@"
d人上齊泥`逗下利是 .. d大人打麻雀`我地細既就玩魚蝦蟹`輸
左11蚊`T^T" 往年我WIN硬+麻`!! 哼 .. 同IRIS係度玩`又夾
2 .. 又帶皇冠`又BARBIE ........ 玩到我成個傻婆咁`XD" 其實
不嬲都係`=] 食完盤菜 .. 年糕果D`啤左罐 .. 玩到5捨得走囉`坐
老豆車閃人`返到泥見到有2條魚死左`-0-" CHOI!! 新年流2 .. 死
左`比龜2食`=U=' 無耐a媽都返埋泥喇`
|
| 刊登時間︰2006-01-31 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 29 日 星期日 |
 |
 |
}` 臭脾氣*?  |
今朝a媽等左我好耐`最後我都係為左5想去而無去`
a媽都發脾氣走左喇`姐係我無去到a公度拜年`-U-"
發咩臭脾氣丫`搞到成日係屋企好後悔 .. 因為實在太
悶喇`到夜晚老豆返泥買宵夜比我`先有野落肚`=U=' |
| 刊登時間︰2006-01-31 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 28 日 星期六 |
 |
 |
| 糕 .. |
10點幾 .. DICK媽禁門鐘`醒左 ! 原來係泥教A姐
整糕`我又整下先@U@" 劈蠟腸! = =V PS左陣`
都係過5到果關 \ ____ /" 放棄喇!! 食埋糕6點幾 ..
返入屯門`TAXI .. A姐送我返屋企`之後走左喇`食
左少少飯`坐多陣`起行! 行花市 .. 1入到去`見到撈
金歲月`SURE係撈金魚啦`同富仔係度用手捉`離譜XD"
點知比個細路仔發現左`仲舉報我地添`富仔就係度問候
人地A媽`=U=' 失禮晒 .. 最後拎左3袋魚走`又抽下獎`
食下冷糖胡佬`買下野`等埋A媽佢地就散BAND喇 .. |
| 刊登時間︰2006-01-29 06:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 27 日 星期五 |
 |
 |
=33= 開心 ! >U<"  |
出愉景果間扒王之王1家人食飯`食完 ..
a ba同a媽去行`我就同a姐行`去油麻地`
陪佢買野`買完去搵a dick`幫手接3`但
接完都係要a姐執手尾`-U-" 搞掂晒! 收鋪 ..
陪佢地去食野`之後入東涌`PS到5點幾`訓
張吹氣SOFA床`好得意! 1D都5似吹氣`堅!! |
| 刊登時間︰2006-01-29 05:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 26 日 星期四 |
 |
 |
有收獲@U@"  |
幫鼠鼠沖涼`好撚臭a`
沖成幾粒鐘`沖到4點幾先沖晒`
整野 .. 搞掂! 同a ba ,, a媽出市中`行去萬寶果陣`a ba同
a媽係度掃街`side晒我d時間`去到萬寶都山晒LU`-U-" 5
開心 .. 返返市中行行行`買左對鞋+嬲+3+衭`開心喇!! =]
買晒就去百佳買年貨`買完就去大姆指食飯`食飽飽閃人`返
到去出2屋企拎野`再返返屋企`成3點先訓`=33=' |
| 刊登時間︰2006-01-27 01:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 50 | »
|