bee`相簿

 

:: 若這一刻我竟嚴重痴呆 .." 跟本不需要被愛`! 人總需要勇敢生存{**

BEEYUNG
暱稱: *BEEBEE *333*
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
xanga攰LU`
QOOZA帶俾我美好回憶 ...
覆診 t^t"
咩都好無奈`=.='
回到過去*W*
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 5
今日人氣: 2
累積人氣: 1767
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 30 日  星期一 晴天
$$$逗利是第1 day"$$ 愉快

起身 .. 同a媽出去搵舅父 & 舅母+富仔`之後食埋就去拎盤菜`

上表姐間新屋`嘩 .. 好靚`!! 原來係表姐夫個家姐設計`@@"

d人上齊泥`逗下利是 .. d大人打麻雀`我地細既就玩魚蝦蟹`輸

左11蚊`T^T" 往年我WIN硬+麻`!! 哼 .. 同IRIS係度玩`又夾

2 .. 又帶皇冠`又BARBIE ........ 玩到我成個傻婆咁`XD" 其實

不嬲都係`=] 食完盤菜 .. 年糕果D`啤左罐 .. 玩到5捨得走囉`坐

老豆車閃人`返到泥見到有2條魚死左`-0-" CHOI!! 新年流2 .. 死

左`比龜2食`=U=' 無耐a媽都返埋泥喇`

刊登時間︰2006-01-31 09:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 29 日  星期日 晴天
}` 臭脾氣*? 熱情

今朝a媽等左我好耐`最後我都係為左5想去而無去`

a媽都發脾氣走左喇`姐係我無去到a公度拜年`-U-"

發咩臭脾氣丫`搞到成日係屋企好後悔 .. 因為實在太

悶喇`到夜晚老豆返泥買宵夜比我`先有野落肚`=U='

刊登時間︰2006-01-31 10:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 28 日  星期六 雨天
糕 ..

10點幾 .. DICK媽禁門鐘`醒左 ! 原來係泥教A姐

整糕`我又整下先@U@" 劈蠟腸! = =V PS左陣`

都係過5到果關 \ ____ /" 放棄喇!! 食埋糕6點幾 ..

返入屯門`TAXI .. A姐送我返屋企`之後走左喇`食

左少少飯`坐多陣`起行! 行花市 .. 1入到去`見到撈

金歲月`SURE係撈金魚啦`同富仔係度用手捉`離譜XD"

點知比個細路仔發現左`仲舉報我地添`富仔就係度問候

人地A媽`=U=' 失禮晒 .. 最後拎左3袋魚走`又抽下獎`

食下冷糖胡佬`買下野`等埋A媽佢地就散BAND喇 ..

刊登時間︰2006-01-29 06:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 27 日  星期五 晴天
=33= 開心 ! >U<" 開心

出愉景果間扒王之王1家人食飯`食完 ..

a ba同a媽去行`我就同a姐行`去油麻地`

陪佢買野`買完去搵a dick`幫手接3`但

接完都係要a姐執手尾`-U-" 搞掂晒! 收鋪 ..

陪佢地去食野`之後入東涌`PS到5點幾`訓

張吹氣SOFA床`好得意! 1D都5似吹氣`堅!!

刊登時間︰2006-01-29 05:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 26 日  星期四 晴天
有收獲@U@" 開心

幫鼠鼠沖涼`好撚臭a`  沖成幾粒鐘`沖到4點幾先沖晒`

整野 .. 搞掂! 同a ba ,, a媽出市中`行去萬寶果陣`a ba同

a媽係度掃街`side晒我d時間`去到萬寶都山晒LU`-U-" 5

開心 .. 返返市中行行行`買左對鞋+嬲+3+衭`開心喇!! =]

買晒就去百佳買年貨`買完就去大姆指食飯`食飽飽閃人`返

到去出2屋企拎野`再返返屋企`成3點先訓`=33='

刊登時間︰2006-01-27 01:53 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]