| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 3 月 4 日 星期六 |
 |
 |
| 充電 -(00)-" |
訓到2點幾`食左幾塊餅又再訓過`訓3 .. 訓到
7點幾`起身啦`沖涼 .. 打邊爐`西瓜打泥`傾
左好耐`傾到9點到`睇電視先收線 .. msn愈泥
愈5好玩喇`都係icq好玩d=U=' 但成日HAND
呢! -U-" 好耐未打過QOOZA .. -_______-"
|
| 刊登時間︰2006-03-04 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 20 日 星期一 |
 |
 |
| 癲 @@@@@@@@" |
今日既chem係比人扣得最多分既1次`
histroy訓到流口水`=U=' 放學良景M記
玩果個迷宮同西瓜XDD" 很9沒玩了 .. 傻!
去到屋企樓下仲傻 .. 同D o靚仔搶波踢 ..
又呃細路with西瓜`-U-" 1定係痴X左線 ! |
| 刊登時間︰2006-02-21 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 13 日 星期一 |
 |
 |
爽! >U<"  |
3點同a媽出去行`行新之城 .. 買朱古力`=]
跟住同mama去影貼紙相`>U<'' 幾好幾好!
再去食SUSHI`食完整左個手蠟`@@" 靚`!
行埋千色店`食 A-1雪糕`搭車返屋企LU` |
| 刊登時間︰2006-02-14 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 12 日 星期日 |
 |
 |
5開心 ><"  |
屌 !! 死人仆街陳基富 .. 有香港腳又泥我屋企訓喎 !!
仲要著我對拖鞋囉`死系佬 .. 又new完鼻屎周圍hi ..
又好似幾年未食過野咁`次2泥親我屋企都食撚晒d
野`我食1餐佢就食左3餐`最仆街就係摷我d錢囉 !!
每次a媽幫住佢都頂5撚緊喇 !! 話親5好再比佢入泥
訓又比 !! 就泥忍9死我喇 \________/ " 又係我msn
度扮我`飲7晒我d益力多 .. 偷睇我本日記 .. r完隻香
港腳又摸我d野`次撚次入泥我d魚又死`今日又死1條`
哩個悲劇幾時先停a !??????! 我受晒喇`5好咁玩我啦! |
| 刊登時間︰2006-02-13 12:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 50 | »
|