bee`相簿

 

:: 若這一刻我竟嚴重痴呆 .." 跟本不需要被愛`! 人總需要勇敢生存{**

BEEYUNG
暱稱: *BEEBEE *333*
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
xanga攰LU`
QOOZA帶俾我美好回憶 ...
覆診 t^t"
咩都好無奈`=.='
回到過去*W*
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 5
今日人氣: 2
累積人氣: 1767
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 24 日  星期二 晴天
”*遊魂-0-" 驚訝

1點半到同老豆老母a婆`入沙田探bebe仔`入到去`

去左doremi食野先`跟住先上去`同bebe仔玩左陣`

睇軍曹@@" 但 .. 係講普通話的`-U-" 第8台 .. 所以

覺得5係咁好睇`好早就走LU`落荃灣 .. 拎榚卡比舅

父`之後1齊去拎榚`拎完舅父走喇`我地就去訂盤菜`

訂完就去銀龍食飯`食完就各有各走`係巴士站等車果

陣 .. 有個a伯走過泥問人拎錢`嚇親 -0-"

刊登時間︰2006-01-25 12:41 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 1 月 22 日  星期日 晴天
-- - - 自己攞泥 >/<"?

訓到11點`又5知自己發咩脾4 .. 搞到成日係屋企9訓`

a媽就出左門口喇`自己起身`做左陣功課`3點幾 .. 太

凍喇`去沖個熱水涼`之後食左個杯麵`睇dadadede

小名廚`-0-" 跟住食左排kinder同德芙朱古力`訓左陣`

5記得比咩嘈醒左`再返訓 .. 又到老豆打泥`又醒 .. 老豆

返泥`睇凸務之王決戰金大支@@"a媽返埋泥`試左個板

燒雞腿包套餐`唉 .. 果條咩鼻瓊魚咁就死左 .. 好慘T3T"

刊登時間︰2006-01-23 12:05 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 1 月 21 日  星期六 晴天
;;; 大掃除 ;;;

起身打比lm .. 傾左1粒鐘`果1粒鐘勁無聊囉我地`

係咪係度r複製人同人`又地球人同太空人`-U-" 咁

就side左佢d電話費喇`= =v 無耐 .. 說謊又打泥`

好無奈`-0-" 跟住我就開始大掃除我張書木台喇 ..

執執執 .. 嘩! 執到成頭塵 .. 沖完涼睇死人習作`幾

堅@@" 食左個芝孖pink+新地`12點幾就閃去訓`

刊登時間︰2006-01-22 11:39 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 1 月 20 日  星期五 雨天
|!!" 黑色星期5 ..___ 感動

今日同西瓜返啦`com" 好妏 .. 整極都5識整`.\ ﹏ /."

落去hall果陣好得人驚`比說謊推1推 .. 差d碌落樓梯`

好在隻手長`  週會 :: 人地講1句野我就係度叫人地

{5好嘈!} 總共好似講左日幾廿句5好嘈`=U=' epa::

好好訓`訓到流晒口水果隻`訓訓下腳痺 .. 轉第2面再訓

過`訓醒個袋濕左`-0-' 但我發誓哩堂係我哩年最好訓既

1堂`小息同說謊問k妹識5識讀{shut uper}哩個字`佢

答得勁串咀囉`話識又點!? .. 仲話點解要識`嘩 .. 串得佢

丫`好似鬼上身咁`-U-"art:: 畫扇 .. 好有文采a下 .. -0-"

lunch :: 同lm食大興`英文" 我都5記得做咩喇`- -" 但我

知跟住好樣衰囉`小息 .. 我意謂放學喎`因為lm咩住個書包

泥搵我`咁我就執書包啦`點知個個都無咩果d .. 好在我無

真係走到姐`= =" 不過好the皮囉`張諾謙拎左我隻大鼻&

綱牙筆 .. 追追下`佢拎枝筆打左落周sir塊面`即刻落訓導`XD"

有今日 ..!! XP`之後派果本咩補足啦`我屌!! 果條林俊亨 ..

畫9我本野`都ON撚9`! 之1又開我把遮喎`KAI撚到好似前世

未見過遮咁`TB真係TB .. 我5怪`!! 之後K妹比人掉左3次垃圾

落塊面度`佢仲要5出聲果下先好笑`周SIR又意謂係我掉喎 ..

今次真係放學喇`去LM屋企`玩石膏 .. YO!! 等佢沖埋涼`出市中`

影相@@" 買左條水晶`又樣衰多次囉我`原來自己張EPS得返$55.1`

我仲死撐話仲有百幾`-0-' 屌 .. KFC又5收EPS喎`最後我地都係要

食返M記`-U-" 成庫身家得返0蚊`陪LM行返大興`佢送我搭車`返到

良景`聽到有人叫A嗡`原來係小珊 .. 仆街 .. 歧視我把BUZZ遮!! 哼 ..

刊登時間︰2006-01-21 12:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 1 月 19 日  星期四 晴天
死過返生 t^t" 感動

maths .. 比a沈支筆兜野插落泥`果陣勁驚會盲左囉`

到e+隻右眼都係凹左少2`好worry`-m-" lunch ::

西瓜比人話腦x都未生埋`-U-" 去大興食`再去夾糖食`

返到去 .. 西瓜比人拎野車`但 .. 西瓜要見訓導囉`到

放學`去扶康會做2工`最搞笑係我同亨做MC果陣`亨

真係講左琦2吞波2囉`XDD" 笑爆咀`點知楊姑娘話我

地好衰`但真係好2笑`差D賴尿`XP" 返到去`同LM玩

CAM`A媽買左元氣SUSHI返泥`YUMMY ..!! 88喇 ..

刊登時間︰2006-01-20 12:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]