2007 年 7 月 13 日 星期五  |
| 2007-07-13 |
030新一日新開始
今日癲左無啦啦9點幾就起左身
之後就一直係到睇卡通片直至夜晚果時
恐怖既事就開始發生囧....
今晚既晚餐都係我煮囧~~~~
諗住一開始煮菜諗住易煮d好快搞掂整左一陣
肚餓諗住拿條菜黎食下順手睇下熟未...
點知仲係生既="=食落去仲有d聲添(我諗食唔死人掛..汗
經過呢條菜我就整耐d之後其他既菜都係熟既=3=
我細妹唔食豬扒所以要專登炒隻蛋比佢食
但係我唔記得左炒蛋點整=_=......(我淨係識整荷包蛋完全唔記得炒蛋要點炒=_=.........
咁我就是但整左個煎蛋算啦~~我細妹仲話我整得幾好ya XD
最尾係我自己食既豬扒="=我一開始唔記得呀細既教導用左中火係咁燒
我見到有幾塊個底係黑色既=_=跟住用返慢火其餘果1,2塊先正常返d
但係半黑色果d脆脆地都幾好味嫁啵@口@
呢個晚餐食得最好味~自己整自己食,食左4塊豬扒XD
|
| 刊登時間:2007-07-13 09:48 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 69 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|