2007 年 7 月 12 日 星期四  |
| 2007-07-12 |
今日10點幾起左身整到完之後我就打埋電話叫呀細起身
同呀細佢會合完之後就去左雞子屋企
肥姜,雞子同呀細佢地一邊整大食會d野食一邊偷食
而我就去佔領左部電腦同梁文杰傾計
過左一陣就去學校搵呀聰一齊去買薯片
之後就返左學校搵猩猩再係學校既電腦室玩
過左一陣d人都返哂黎就有野食啦030
我就邊食野邊玩電腦=3=阿細玩到係咁大叫
比呀聰打死左之後就好惡咁對住呀聰(呀細個樣好搞笑XD
完左之後就返左屋企啦=v=
第一次煮晚餐今晚果餐雖然整得好醜樣
不過至少都係第一次落廚無食到入醫院=v=
|
| 刊登時間:2007-07-12 09:40 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 69 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|