| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 25 日 星期六  |
| ~好唔HAPPY呀~ |
分類: 未分類 |
我今日唔知係唔係傻左
同左一個人爆....
我好後悔
他一定嬲死我
我要....做
他先會唔嬲我
如果他唔嬲我
我做什麼野OK
只要唔嬲就得
|
|
|
BOWINE 於 2006-11-26 08:12 PM 發表:
小龍全名係梁志龍呀
lizlau係我小學的FRIEND
|
|
|
lizlau又係who???
小龍...u全名係咩??
|
|
|
BOWINE 於 2006-11-25 08:39 PM 發表:
|
|
|
lizlau 於 2006-11-25 08:38 PM 發表:
|
|
|
BOWINE 於 2006-11-25 08:28 PM 發表:
|
|
|
小龍 於 2006-11-25 08:16 PM 發表:
我唔鍾意開網子嫁...好煩嫁開網子...有要我打字好煩嫁...
|
|
|
小龍 於 2006-11-25 08:11 PM 發表:
hi~kelly0122咁你係邊個呀...我好知呀..話比我聽你係邊個呀...唔該
|
|
|
小龍 於 2006-11-25 07:36 PM 發表:
|
|
|
BOWINE 於 2006-11-25 07:27 PM 發表:
|
|