~愛你~
愛死你
BOWINE
暱稱: 呀寶
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2007-02-06
2007-02-05
2007-02-01
2007-01-31
2007-01-29
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 87
今日人氣: 2
累積人氣: 1184
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天


2007-02-05 分類: 未分類

高大英俊的他,未必會對你一心一意

矮小平凡,毫不起 的他,可能是你的真名天

 如果愛你真的是我一時糊塗

我寧願以 都係咁

 我只是單單的代替品

我想要的不只是sorry

有誰能明白我

要走始終要走

拿得起放不下

忘不到你

心碎

我的心在淌..

愛情總是令人難受

我百般任性你仲鍾唔鍾意我

你有冇鍾意個我呀???

你係唔係玩我呀???

我鍾意你咁有點呀!!!你都唔鍾意我啦

傷心






訪客留言 (返回 BOWINE 的日誌)


肥昇 於 2007-02-07 09:48 PM 發表:
喂!!!
路人甲
你係邊個???
唔好體小D男仔啊!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



路人甲 於 2007-02-06 08:28 PM 發表:
大家都係女仔..
我好明白你點解有E D心情..
男仔永遠靜係識叫女仔傷心..
對男仔唔好太認真..
到頭來只會係你受到傷害...

對男仔唔可以熱情..
你想佢對你著緊..
你就要對佢COOL D..
等佢知到..
你係佢心入面係有地位..
唔係路人..

嘻..唔知自己講咩添..

一句講晒,,
"女仔係拎黎錫..唔係要佢傷心"

88..XDDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



*珊v珊* 於 2007-02-06 07:29 PM 發表:
佢吾中意你...

佢吾惜珍惜你係佢的損失....

有一個甘好的女仔..對佢甘好...佢吾惜愛你...

佢真係一個吾好的男仔...

如果你搵..就搵一個對你真心真意..愛你的男仔...

好似佢甘...都no way喇~~~

所以你努力去搵你自己中意的人...

努力芯芯....有我泥朋友支持你...

你要你日日開心甘過...知吾知...

要之前開學個個芯芯~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BOWINE 於 2007-02-06 04:06 PM 發表:
嗯!!講真好!!!但係我個心唔受控制呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



肥昇 於 2007-02-05 08:19 PM 發表:
佢唔鍾意你•
唔係你既錯•
都唔係佢既錯•
當佢對你沒feel•
佢就有可能會同你散•

當你對佢沒feel都係一樣•
你都有可能會同佢散•

唔好心碎。唔好難受•
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]