唉...之前我部電腦傻左...好幾日都上唔到日記板><..
today爸b help我整反好啦^v^
可以打日記lu~呵呵~
today超累哦-u-||昨日我成3點先訓得着>.<so now好想訓=口=~
係星期六我呀表哥佢地離我home玩哦!!@@"我表哥say唔熟識粉嶺so爸b要我帶表哥去粉嶺中心個邊buy d game!!
but行晒成個中心都搵唔到個隻game...爸b跟住叫我地去上水CC有無...我地又再次行晒個上水商場...都係無...
重要哀到行行下見到d熟人...=口=下??.........我..的人生太灰了吧!!=~=|||
but個日都算唔錯的吧!^^""
呵呵>v<SO GOOD~~ |