LEEYINGTON 的 思想體檢報告
優點:
缺點:
一早7點個時比呀爸dX音嘈醒左
個頭超痛,之後我又訓多陣啦
訓到1點
之後就直換食午飯啦
跟住約左廖佩出去陪我剪頭髮
剪到d頭髮超薄
^^""有d怪怪地....
剪完個頭就同廖佩周圍行啦
跟住買左一枝香水,一枝眼線,同一盒髮泥&一枝定型噴霧
用左成200蚊=.=....
0.0尋日我去左好多地方哦
尋日係sh ge家長日
媽咪同我係11點左右就到左sh啦
完左之後我就去左小學同d舊同學聚舊
又同d老師見個面
= =真慘...d老師都唔應得我...
12點1點左右我地就一起去食野啦
之後我地就去左機鋪(- -我個時重着緊校服..)
睇左一陣人地玩.就比人趕走左啦...
之後我就返home 佢地繼續玩
我返到home休息左一陣
就換3出旺角lu
我之前買左件3點知難ge- -so我就拎去換
點知個個sale屎好唔知點咁問我係咪自己剪成咁
之後重要比件唔同ge比我...
佢say無晒個隻貨得離隻...
超唔知點lo...
之後我咪要個件新ge lo...
換完3我就去左信和買左隻hide tribute spirits
就去搭車出西環同岩岩係美國返離ge芬姨食飯啦
之後表哥佢地say落機鋪玩
我就跟咪佢地落去玩
我玩左成30蚊左右
之後就返home lu
返到home都成1點lu^^"
呵呵~係小學影ge
好念懷-x-
http://www.youtube.com/watch?v=b8ca-N6Vjp4&NR
今天找的哦~
yoshiki ge格言集~都幾好睇ge^^
http://www.youtube.com/watch?v=3V2VNDDM7cg
0.0yoshiki間屋好大哦!!
http://www.youtube.com/watch?v=Xi-haKKIS70
重有上層ti
岩岩搵ge呵呵