今日考中ist&普通話&音樂哦!!放左學之後重要考oral""
係考音樂個時去聽d音樂,我聽到有小提琴演奏ge音樂...我的心情變得很怪...想哭,想笑?我..真的不知道...
but我覺得離次ge音樂考試我應該拿到很高分,因為我有溫書^^
放左學重要考oral哦!!but我要成1點先考=口=跟全我地成班人打左電話去m記叫外賣^^"""
唔知y m記送左個公仔離哦!!可能買夠$100掛so有野送^^""
點先....m記送小左一個餐離=.=搞到我無得食....就係因為咁^^我就有無個公仔啦~
個公仔好Q哦^^可以除33 GA^^~
就係因為咁@@"廖佩佩拎左公仔件外套,HEIMAN拎左條...小褲褲@o@~
^^總之today就好happy啦~~ |