前日我去左飲個新娘好靚
我個時唔知做咩個胃超痛
痛到我完全食唔到野..
之後呀媽去左周圍睇睇有無藥買比我
點先周圍都無藥買
我飲2大杯暖水先好d
之後走個時搵到間0k店
買左一盒胃藥
食左都無咩反應
1點先返到home
 
 
 
 
11.26
12點先起身
之後就做下hw
1點左右打比廖佩問下幾時出去
點知佢答我佢&大雯已經換左3食咪野(無奈- -)
之後我咪叫呀媽煮個面
食到一半大雯打離
之後食到一半就出左去
之後我就係火車站同廖佩會合
一齊去火車站會合大雯
之後就搭火車出旺角啦
我地去左影貼紙相,之後就去旺中買3
買完都成7點半
之後直接返home
之後係home 做咪d hw
之後睇一公升眼淚睇完做多陣hw
做到2點左加先訓- -...搵到today返sl好累lo...
 
 
 
|