今日原本係想唔返學的 !
但係比呀媽的左返學 !
去左學校有一件幾開心既事 !
就係我,,YAN,,MIU,,TIFFANY入左HALLOWEEN PARTY全F.1 2組其中一組 !
真係好彩啦 ..
第一AnD二堂I.s..
悶到嘔!
玩姐喱粉`好香>V<
凍水死人都未溶到D粉!
=3=
好想山左個BLOG佢..
都冇人睇..
咁打黎做咩姐!
LEE篇好可能係我最後一篇//
再見啦..
MYFD..