今日又好似平日咁樣番暑期班.....唔同ge係"今日係最後一日"~~
好奇怪~~竟然係最後一日仙識到朋友~~仲識左3個添~
有一個好主動問我電話同msn...我咁大方肯係有俾到啦~~
佢地係到講人壞話....我本來都唔想聽唔想講嫁~~但係佢地不斷聊我傾~~
唔計啦~~我雖然正直....但都有受唔住誘惑ge一刻~~又唔想拒絕人wo....就係咁樣熟左啦~
本來得我自己一個人去~又無伴又悶wo~我真好想快d番晒哩5堂~
但偏偏就係最後一堂仙黎識到朋友~唉~命苦呀!!!