前晚唔知係咪興奮得際..訓唔著
跟住4點就起左身..約左霜&森5點3~
我係最早戈個囉..係等佢地戈個半字真係好慢長呀..
戈時天又未光wo..d死人冷氣機又滴水wo..
d滴水聲又好似d腳步聲wo..
跟住每當我以為又人行緊過黎戈時拎過去又唔睇有人wo~
真係嚇到我死咁際!!
戈時真係好想打俾呀霜叫佢快d落黎呀~~不過又驚嘈到佢屋企人wo~
等齊人就出發啦..
一邊行..佢地就一邊係到笑我矮..
因為我穿波鞋..佢地穿拖鞋..係咪覺得好奇怪呀..點解佢地拖鞋都高過我..
明明我同霜就一樣高..點解呢? 點解呢?
味就係戈兩對香蕉鞋係到作怪囉..睇下戈兩對偽傢伙幾高..
唔係我矮囉..係佢地兩個著左偽傢伙之麻.. 偽傢伙!! 偽傢伙!!
行到半路戈時..就有人打黎吹我地..話佢地個個都到齊晒..
搞到我地超趕咁跑過去..點知去到半個影都見唔到囉..又俾人坤左啦..
之後3個無義氣的傢伙無等到佢地就上左車lu..
去到7點都未有..又得我地3丁友唔做咩好..
咪去公園到玩千秋囉..點知個千秋好似謎咁離其失跡左..
激到霜&森生蝦咁跳..首先就係呀霜係到大喊..之後就到森..最尾連我都中埋毒..
3個低能係到大喊:"癲嫁..發狂嫁..無千秋"!!
一路行就一路咁大喊~~睇黎癲ge係我地..發狂ge係我地囉~
無幾耐d人就到晒啦..
之後就梗係醫肚先啦..哩個就係我整ge芝麻糕啦..
都唔係好差姐..第一次整係咁嫁啦..==
醫飽肚就落水lu..點知就玩過龍..過左8點半都唔知..
之後就去裸濾光片睇日蝕..
哩個就係親愛ge濾光片啦..多得佢保護我地ge眼睛先無變盲毛炸~~
最衰唔可以就咁影日蝕啦..
d人話就咁影個話會燒爆個鏡頭個wo~~
要有專業ge儀器身先得wo~所以我就無冒哩個險啦..
不過我地都算幾好彩咁..唔知300年定500年一次嫁..
真係幾型..無睇ge朋友就走寶lu~
跟住我地就睇一陣玩一陣水咁啦..
|