尋晚車路士vs成都(謝菲聯)…..你地有無睇呀???
7比0….成都屎到爆呀~~
尋日2:30同埋ceci去左戈到做"工作人員"….
一去到就俾個工作證我地…然後就去換衫啦~~
換完衫就開始工作嚕~~~
企係個大門到一直晒…一直晒….一直晒~~~
企係戈到又晒…又熱...又累...又口渴~~~
足足企左&晒左2個鐘….3點幾~5點幾..
我地終於頂唔順啦~~就走左入去偷懶~嘆冷氣!!
頭左半個鐘都未有….就俾人發現左…罵左一輪~~
咪死死氣逼左又出去企過囉……又企左2個鐘……先有得食飯
辛苦到死……又要受人氣wo……真係黑人憎呀!!!
不過….付出都會有代價…代價就是一堆令仔….
望左…睇右…看前…見後…全部都係令仔~~~~
養眼到不得了~~~乜都抵番晒啦……
我地企係大門….著數到不得了~~~見到好多明星….
車路士同成都戈d球員都見到….又見到叻哥
係后台又見到汪明荃同羅嘉英….拖住手一齊睇波~~sweet..sweet呢!!
最尾…留低左名同電話…..話到時會打黎叫我地去"攞人工"~~
希望多d啦!!!!
←哩張就係我張"工作證"啦~
|