我又番返去我原來個地獄啦~~
事情就發生係今朝早…..
原因就係我前面戈個野好中2訓教…..
本身我未調過去戈時..佢生活都過得好好ge…
但就係因為我調左過去..就成日左住佢訓教…因此我都好內疚~~
今朝番到去…又見到佢係到訓教….我都無即刻叫醒佢啦…去下廁所咁熬時間~~
到到上晒課..老師都入埋黎…我仙篤醒佢囉~~
佢超遲仙起身…仲讓得小小位俾我~~連骨人都入唔去啦~更何況係我…….
幾經辛苦仙入到去…..跟住不由自主就講左句:"唉…真係煩呀!! "
講完之後佢竟然超串咁講:"煩咪調番過去囉!! "
聽完之後…心中的os:調咪調囉…我洗驚你呀~
上完個連堂之後..我即刻搬回我個地獄~~
雖然話就話係地獄….但都唔洗俾人串…受人ge晒命!!
|