BaGa123
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
BaGa123
暱稱: `★矮瓜*"
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...
«
‹
December 2014
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
祝我生日快樂~>3&l...
•
番工..^^
•
07.22.去黑沙睇日蝕~
•
點名遊戲~~=="
•
2009-06-21
文章分類
•
全部
(27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2011 年 01 月 (1)
•
2010 年 04 月 (1)
•
2010 年 03 月 (1)
•
2010 年 01 月 (1)
•
2009 年 09 月 (1)
•
2009 年 07 月 (2)
•
2011 年 01 月 (1)
•
2010 年 04 月 (1)
•
2010 年 03 月 (1)
•
2010 年 01 月 (1)
•
2009 年 09 月 (1)
•
2009 年 07 月 (2)
•
2009 年 06 月 (2)
•
2009 年 05 月 (3)
•
2009 年 04 月 (2)
•
2008 年 12 月 (1)
•
2008 年 11 月 (2)
•
2008 年 09 月 (2)
•
2008 年 08 月 (2)
•
2008 年 07 月 (6)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
Elaineshow
koromi
helen1024
macaothe
m_sylviawong
love07281024
ceci_ian
terrybingo
Travis21
Souyuii
kitty1349
BY1
顯示全部(40)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 113
今日人氣: 17
累積人氣: 5519
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 12 月 31 日 星期三 寒冷
嘉年華~~
分類:
未分類
今年ge嘉年華好開心….係咁多年黎過得最充實ge~
本身我覺得今年無風無浪過左佢就算~~因為我哩班無野值得我留戀~~
我同D人又唔係好玩得埋~~有d我又唔多中2wo~~
比較玩得埋戈d好人又有佢ge好朋友~~個個都係一對對ge~~
但唔知點解係今日ge嘉年華到…覺得哩班好團結/好融洽~
唔似上幾年咁..各有各ge玩….淨電視..淨聽歌..淨食野…咁悶~
今年成班一齊玩(大風吹..蒙羅麗莎..世界之最同大電視~~)….真係超開心!!!
最衰ge就係野食少左d囉~~^^
發表時間:2008-12-31 06:47 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 BaGa123 的日誌
)
lin030
於 2009-03-16 07:24 PM 發表:
↘ Yீr .
Cm Fீr
Me .
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
kitty1349
於 2009-03-14 03:06 PM 發表:
你係??
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
io_io
於 2009-01-07 07:08 PM 發表:
早左dd
費時都時唔洗番學
無講到
cm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
io_io
於 2009-01-07 07:06 PM 發表:
唔記得講添!!
生日怏樂~~
haha
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
ceci_ian
於 2009-01-01 09:00 PM 發表:
超少野吃!!!!!!!!!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
wa_wOo
於 2009-01-01 02:40 PM 發表:
係lo,...
今年嘉年華都算係最好既一年啦,...
琴晚我地做左好多傻仔行為啦,
HAPPY NEW YEAR~~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
JaSoN_MaN
於 2009-01-01 01:18 PM 發表:
happy new year~~
快樂 新 年>...
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
i031417
於 2008-12-31 06:54 PM 發表:
c♥mment ']
要回的 * 預祝09 快樂
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 BaGa123 的日誌
]