BaGa123
暱稱: `★矮瓜*"
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
祝我生日快樂~>3&l...
番工..^^
07.22.去黑沙睇日蝕~
點名遊戲~~=="
2009-06-21
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 113
今日人氣: 17
累積人氣: 5519
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 31 日  星期三   寒冷


嘉年華~~ 開心 分類: 未分類

今年ge嘉年華好開心….係咁多年黎過得最充實ge~

本身我覺得今年無風無浪過左佢就算~~因為我哩班無野值得我留戀~~

我同D人又唔係好玩得埋~~有d我又唔多中2wo~~

比較玩得埋戈d好人又有佢ge好朋友~~個個都係一對對ge~~
 
但唔知點解係今日ge嘉年華到…覺得哩班好團結/好融洽~
 
唔似上幾年咁..各有各ge玩….淨電視..淨聽歌..淨食野…咁悶~
 
今年成班一齊玩(大風吹..蒙羅麗莎..世界之最同大電視~~)….真係超開心!!!
 
最衰ge就係野食少左d囉~~^^



訪客留言 (返回 BaGa123 的日誌)


lin030 於 2009-03-16 07:24 PM 發表:
↘ Yீr .
Cm Fீr
Me .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kitty1349 於 2009-03-14 03:06 PM 發表:
你係??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



io_io 於 2009-01-07 07:08 PM 發表:
早左dd
費時都時唔洗番學
無講到
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



io_io 於 2009-01-07 07:06 PM 發表:
唔記得講添!!
生日怏樂~~
haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ceci_ian 於 2009-01-01 09:00 PM 發表:
超少野吃!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wa_wOo 於 2009-01-01 02:40 PM 發表:
係lo,...
今年嘉年華都算係最好既一年啦,...
琴晚我地做左好多傻仔行為啦,
HAPPY NEW YEAR~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JaSoN_MaN 於 2009-01-01 01:18 PM 發表:
happy new year~~
快樂 新 年>...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



i031417 於 2008-12-31 06:54 PM 發表:
c♥mment ']
要回的 * 預祝09 快樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]