BaGa123
暱稱: `★矮瓜*"
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
祝我生日快樂~>3&l...
番工..^^
07.22.去黑沙睇日蝕~
點名遊戲~~=="
2009-06-21
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 113
今日人氣: 6
累積人氣: 5501
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 19 日  星期日   晴天


拉髮之旅~ 分類: 未分類

 

尋日同麥兜出拱北拉頭髮~~
 
出到拱北第一時間梗係去"血拼"一番嫁啦~~
 
係尋日我終於見到麥兜ge敗家本領…真係好厲利~~
 
敗到連拉髮ge錢都無埋~~呵呵^^
 
等麥兜敗完家之後…我地就開始我地ge拉髮之旅啦~~
 
根據大眼ge情報…4眼仔就係係郵局對面…
 
所以只要允到郵局..就去到4眼仔啦~
 
我地兩個連蓮花路都唔識去ge大路痴….梗係要問人先可以去到郵局啦~
 
係途中我地都唔知問左幾多個人啦….幾經辛苦終於俾我地去到所謂ge郵局~
 
但係係郵局ge對面….真係想允個人影都難呀….
 
一大片ge樹林…樹林後面仲有一大條河流添呀~~
 
4眼仔呢??4眼仔呢??俾人老點左一餐…
 
為有死死氣走番去蓮花路戈邊….又問下d人點去4眼仔…
 
如果再允唔到…我地就諗住是但允間拉左就算啦…
 
因為我地已經晒左個幾中去允路~~不過皇天真係唔負有心人嫁~
 
終於俾我地問到啦…而且佢地仲係同道中人添呀….佢地都係去4眼仔嫁~~
 
哇…4眼仔d人超煩…猛係到聊你傾計..問你問題wo…
 
坐係到兩個幾中已經夠攰嫁啦….仲要用緊有ge氣力…答佢~煩到死呀~~
 
而家個頭好貼…拉左之後得番好小頭毛呀….好驚聽日番學俾人笑呀!!



訪客留言 (返回 BaGa123 的日誌)


io_io 於 2009-04-25 11:48 PM 發表:
仲有我講哥間同你去哥間係唔同!!
唔好蛟錯!~
幫你充下人氣!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



io_io 於 2009-04-25 11:47 PM 發表:
你真係勁!!
4眼仔都唔識去!~
唉!!~
路痴e個名,你實至名歸呀!!~
唔識去米去澳門哥間囉!!
kaka~
睇你都唔識去!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LovingWho120 於 2009-04-22 10:53 PM 發表:
呵呵.....星期一戈陣已經覺得你拉個頭髮.....都ok吖...5係好肉酸姐......4眼仔!?.......我都係同D FD去個1次之後都5敢去lu......好煩......都5知個老細請佢地番來打牙交定剪頭髮.....我上次係洗完頭之後等到個頭乾哂都冇人同我剪頭髮low.........超激氣........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ceci_ian 於 2009-04-22 08:18 PM 發表:
臭屎敏...邊個敢笑你呀!拉得甘靚...我幫你打爆距個頭!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wa_wOo 於 2009-04-19 05:02 PM 發表:
麥兜敗家既事已經聽聞過,...
我都想親眼睇下呢,
都想睇下你個頭變成點呢~~~
哇哈哈~!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]