SaD SaD -* !
← Kai圖>W<
今日._. 5開心t^t
某人返大陸3日;話我5miss佢 明屈\ ___ / {淚奔中}
依3日都好多野諗下;諗緊~ 對住部電腦好無聊;想得閒掛係度訓下教發下白日夢打下機咁~
思春都0k{xd} , 最鐘意訓係床度傾電話同sms~又舒服又唔洗郁> W <
呀狗同契弟實在太cheap v.v 哭
><好多秘密的我;可能lolo同埋余kai子都睇5出我真實的一面~啦啦~
呀-W-應該係lolo同余kai子+寶寶都睇5出~{少左寶寶~}
4月10號有得去bbq;爽哇-W-
但有一樣野好奇怪._.點解余kai子會比左神聖的大大的手機msn我呢?
好似有d陰謀咁./\.小心小心
最近發現左一個收埋第2部手機的好地方;
就係~胸前0.0.. 朝頭早擺入去入面~乜都睇5到~乜都5知道>W<
除左今日唔開心之外._.都有d事幾值得開心的說
睇到個心都知我有桃花(!)-W-
死笨狗可能到左發情期55`變左目標55`
同左余kai子講;佢又講佢的失戀大事比我知;囧爆.___.v
係咁係度話;你就好啦;呀xx{某笨狗}咁專情;
講左比呀狗知;佢只講左1句;"佢{kai子}痴線的" 你同返佢講,專一唔好咩
計我話-v-兩個都係痴線的囧= =
重話我性格夠晒好笑感染到佢;
我就話我依d叫膠啦@v@
碌床的快樂~難以估計~啦啦啦~
又要彈去做笨狗的呀4;姐係傾電話-v-
{完}
|