今日請左假,無番學la~ 6點幾出左去... 去左葵盛再去尖沙咀... 等左勁耐-0-" 不過今日好多人去註冊結婚ar!哈... 之後一個人番home... 今日同佢sd多左sms..(2個人爆左分鐘-0-) 對佢真係又驚又喜...唉.... 咁既我好辛苦....(5知點...) 我中2左佢嗎 ?
.....究竟你想甚麼......