哈哈!!!今日出大陸好開心呀!!!佢地終於好返la!!!
今日我地仲出左去食野同埋玩呀!真係好開心呀~~我地換左二十個遊戲幣,我地玩左好多野呀,玩左射籃球、賽車、同埋碰碰車,
玲佢好心狠手棘呀!!追住我黎撞呀~~我比佢撞到就黎死la....今次我比佢撞,下次一定要報仇,睇佢
死未...佢地ge技術都好好,但係我就成日撞車呀!!我覺得係入邊玩刺激,搞到我都唔想走呀!!(想係入
邊繼續玩)但係我下次想去其他地方,去冒險樂園戈d應該仲好玩嫁!我想快d考完試就可以去la..2+
日日都有咁多TEST真係好辛苦呀..快D考完就可以休息,可以輕下呀!!
但係首先要考好個試,要升班呀!!
|