3月16日
激死我啦~~
我覺得雞Hor 好離譜囉
我好憎佢囉> < 唔係 "好" ,, 係 "勁" 憎佢..
我都知佢樣衰嫁啦
但係我真係估唔到佢人格衰到嘅程度
係遠遠超過我意料之中
我話知發生咩事啦.....
事情係發生係琴日嘅音樂堂到
我要演講,,仲係第一個
( 本身我上堂已經要講,不過佢又嚴我呢個,又嚴我果個
連我d頭髮咩事,都關佢事囉...)
演講,,仲要第一個,,當然會緊張啦
咁我一緊張就會咩都唔記得==
再加上我一向都唔係好識英文
不論係d生字定係d文法
所以演講自然會出錯嫁啦
我都知我錯,咁我咪糾正囉
佢又唔比我講,自己搶泥講.
我想解釋,又話我態度唔好,咩事呀佢
仲要同我英文老師講我英文唔好囉
我英文老師都未話我,佢憑咩話我呀
排隊都未到佢啦,收聲啦佢..
不過就係因為呢件事
我先知原來我有因難果陣,有好多同學會幫我囉
多謝晒各位
多謝晒我果咁幫我...
多謝晒全校同我一樣咁憎雞Hor
同我一樣都成日投訴雞Hor
多謝晒
|