今天,看到蠢的一面。
開心,早上能夠和老母既姨生仔 paco玩~
我就出汗,反觀 =.="
玩得唔係用癲能形容,係喪∼
elsa姐都教導我:『你覺得佢係值得,你就去做。』
雖則,但我也記住你教我的這番話。thx
之後去拎智證,沒想到走回舊地。
我能夠找到你曾說過你沒買到的東西。只是兩個錢箱而已∼
當然,我也知道像浪費了金錢似的。
但這兩個錢箱對你來說,是你失去過。這只是我記得你是這樣說而已∼
然而沒想過,老母說帶我去九龍城吃泰國食,會再一次驚訝∼
紅色的女人。像戲似的^^"哈哈
她說:『你係一個亂諗野既人,你咩都諗一餐。』
『你是個好堅持既人,人地話呢樣野係錯既,你都會去做,因為你堅持!』
『你唔好怕我話你不是,你個人太蠢,學野好慢好慢....你每樣野都想去學,但全部都唔精!』
『你個人太好,你對別人比自己好,所以有人呃你你唔知,因為你入世未深,你聽人講既野只可以相信一半。』
『佢成世都騎住你,所以你唔甘心,騎係表示佢硬過你,so你唔甘心。』
『你讀書唔精,你讀唔到書。』
最後的一句『萬事起步難。』
之後回第一城,我也是慢無目的。
老母同我傾計,屋企人∼其實一句關心已經足夠,但我還未做到,我像已不是家人們想要的那個孩子.......
因為我晚上做的事對他們來說是錯,但我確實已不是以往的自己,因改變了.....但每個人也在變。
回第一城,看看我的朋友在我那間酒樓做得那樣?也很好!!
然後又再一次和姨生仔玩^^"真係好happy~
晚上回來,反也沒吃已坐車拿我買給你的兩個錢箱。
然後我拿回這本日記,他我不會珍惜的,他已是我朋友,這可能也是我亂想,我比平常人想的特別多而已,但∼
我怕難以拾回筆.......吃力還是~~??
這5月,幸運過。
回大圍後,和損友吃宵夜打機,最後和阿龍傾訴。
但fuck財他........我們真的不知怎說,能夠打得醒他,我們願意.........
最後4點才回家,我發覺,我不是在家人心裡那個我。
愛自己,其實現在我還慢慢去學習中..........