小池『*Xanga』

 
 
 
Ben935

暱稱: Ben濱
性別: 男
國家: 香港
MORE...  


« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 好友日記 ::

 


 

  可愛(*Xanga)

  阿魚(*Xanga)

  4少『Xanga』

  3爺『Xanga』

  2叔『Xanga』

 

 

 

2006 年 6 月 24 日  星期六  

五宗集會@@"玩車~ 愉快晴天

今早起床後就即落去搵蕃薯--"

條死仔想徵用我電話.......無可能。

最後問佢拎返$50食 m記~之後食到12點幾返屋企~~

之後係屋企同迪5玩kof玩到2點半=.="

 

之後落去打波.........

一條友.....迪5話落黎∼過份!又係屋企做豬啦。

 

打到7點返屋企沖涼食反,就出去搵蕃薯。

收9點,自己去火車站等峰少∼迪5自行車到沙田。

到沙田同無頸買車仔--"

今晚5宗集會節目。

買完就去新基地打機....又係kof~~

 

往事........只能回味!!

嗯嗯~~呢排帶相機出去先得。

 

打到10點幾--"過集會地......玩車................................

 

痴Q線=.="成班可以玩到11點幾~~

 

之後過長梯,睇歐生跳舞。勁爆!!呢D就係大人物。

1點半同迪5自行車返屋企。

 

聽日可能去玩樂泳池。

但只是"可能"而已。

刊登時間2006-06-25 02:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

2006 年 6 月 23 日  星期五  

星期六、日不用上班?幹什麼好!? 愉快晴天

 

今早7點又起身,再次發夢...........

 

訓到11點起身腰痛,是否身子有問題?這問題已有1年多了......

要否檢查一下身體。

 

那麼好天,真係唔知做咩好。

老母話公司黎左2個新人,咁就好奇過黎睇睇。

點知見到benben佢地係學校打波=.="我就緊係走入去打左陣.......幹~~汗如潮水。

之後返去,見到2個新人,都做到野咁。咁我咪唔駛返呢2日?死啦∼可以做d咩呀!?

 

之後同阿肥傾左陣,都係同以往一樣,將自己既事收埋。

 

之後2點半過去搵蕃薯,城門河 360度望住沙田每個地方,也能回味以往開心片段。

搵左蕃薯,,,,,,係沙田行........幹~我著=.="米奇老鼠。

之後行到5點幾返去美林打波。

打到9點。

 

唉∼∼∼∼∼∼∼聽日唔駛返,你話我可以做乜!?

坐係美林籃球場,就好似1年前既我。

 

8點同萍傾計,傾左成個鐘頭。

再+以肯定了2個月前所說的那句

『明日君再來』

原來是用在這時候的我........當天的我回來~~

 

發覺自己所講的說話很有愚意~~

回家後,想起只吃白反是不夠好吃∼抄!!

 

抄到一粒粒><"正呀!!!!!!!!!!!!!

 

呢2日!?可以做d咩!?

 

沒有你和我走過這日子,我也不知道我以前既孤單一個的。

刊登時間2006-06-23 09:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

2006 年 6 月 22 日  星期四  

和迪5遊歷沙田 愉快晴天

早上迪5來我家看 Jam爺的me,myself Irene

正爆><"

 

之後沖個涼就出街,時間為約3點半。

同阿東一齊去見工.....最後∼失敗!!

見到fuck財......條友整條高貴命~唔理我地!!ok~

 

之後阿東去曾大屋踢波∼

我就同迪行好運睇龍珠><"

5點係粥店食粥=.="死啦~~每次出街我都要駛錢~~

 

then提意行沙田。之後行去曾大屋睇下阿東。

之後我話去新田圍見下青年大使啦∼

死仔去完,連表都驚去拎。

之後填完話行去顯徑拎單車。

 

重回舊地,熟識的街道,但那種氣味已經淡化了。

可能晚間和黃昏的天空令街道兩者是有分別的情懷!

 

之後見到迪既Ive fd,,,,,,,,,,竟然走左落去打波。

打得都係無乜精神,我看見自己打波是沒意識的。

 

最後打到9點幾我就坐住單車行美林,阿迪就要行路--"

途經游泳池,很想游水。

但是想著的........是想和"你"去游水的。

 

現在去什麼地方,也想著有你陪我一起走。

 

因為這樣會令我沒有孤單起來的感覺。

刊登時間2006-06-23 01:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

2006 年 6 月 21 日  星期三  

我愛龍珠\"/ 愉快晴天

今早7點起床,不知為何∼

之後過老母個床度訓到11點。

夢再次出現,這次很不同。

夢見5A班再度出現,邱金校園踢波。

然而是八、九堂上課。下課鐘聲響起來!

事情發生,腦海只想著池為何不高興?現在你身存那裡?很像在很遠很遠的。

搭巴士也沒有能停在的那個站!但我依稀記得是一個公園。

陌生的地方,陌生的街道。陌生了的.........一切~

就在不知如何時好,搭巴士回家就等於夢醒。

夢在巴士上落幕!

 

說過是新的一天,就是新的一頁。

出大圍一間日本料理吃lunch~

大吐口水=.="迪5迪5~努力吧。我這個老死實撐硬你。

 

之後係世運打機........唔係4少打黎我都唔知時候返去換衫出mk~

返到屋企沖個涼就整個k型 look出mk^^"正到爆個造型~

之後同阿東阿迪出去mk等4少~

今日就勁囉.......本身都無乜點樣話諗返龍珠~~

但越行越唔對路=.="童真返返晒黎啦~~

好似細細個係咁嘈住老豆要買龍珠漫畫咁~

最終比我買左2set既龍珠扭蛋><"

又係唔理乜野係龍珠就買......但睇落.......BANDAL整既最正最有美感~~

之後係某地方終於買左一個係禾輋見到既『世界遺產』~~

諗住出黎MK有一套買.......點知都係要散買~~又要唔知中唔中到姬路城或風車><"

結果.....中的不是心中所好~~幹著!!山莊也好....海灣也好,,,,,,為何中了古城~

 

然後吃小食=.="街邊的風~真的很香唷!!

回美林打波,,,,,,,一會兒回家吃反!!

回到家感到很疲累~小睡了1小時有多~~

這樣身活很不錯^^"但比我選擇...我想要回那1個月的生活!!

盡管多麼辛苦也願意回頭.......咦!?說了很遠~~轉回頭吧!!

 

晚上和萍聊天,很久沒有和這老朋友聊起天來。

想起今早的夢串聯起來是有關連的。

5A班的同學與......

湜深.....真的有很久不見!!

不知這同學怎麼樣!?

 

心有百感交喜,知道什麼叫做活得有意義。

為何你會生活的那麼不如意?

算了吧,怎麼也好,我相信的,只要相信便比較幸福。

Amy Cheung說的..........

晚上等待家人睡覺才拿今天買的2 set龍珠出來><"

BANDAL製的無疑是有美感的........反觀另 1 set......不太有美感~

不過不怕^^"只要是龍珠也喜好!!

但下次也要看清楚是否BANDAL製的龍珠!!

 

大功告成後,拿回約1年至2年前買來的龍珠玩物出來^^"

現在電腦桌的上方方放滿了整個位置!!

但我覺得不夠><"我要將所有龍珠買回來!!!!!!!!!!!!!!!!

 

後記:

今天lunch和迪5談論到一起獨自居住,一起租屋,有自己生活。

然而在mk回家途中,4少也想搬出來。

 

那麼?我們3人一起試試吧。

4少等你中五後..........

刊登時間2006-06-22 01:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

2006 年 6 月 20 日  星期二  

米奇老鼠><" 晴天

昨晚說過要為米奇老鼠而減肥\"/

但今日睇黎........節省吧   ~BEN濱

今早落雨,,,,令到去mk的行動取消。

便大戰Shatin~

有4少&迪5。

可惡,,,,,,今天又過了火。

Amy cheung 出了新書 Channel A [1]

『如果月亮有眼睛』

吸引我的是書面的句子

『你相信有永遠的愛嗎?我相信。為什麼?相信的話,比較幸福。』

只是比較幸福而已,但我也覺得足夠^^"

雖對愛情還百思不得了解,但我這份蠢蠢的愛還存在。

 

如果你不開心的話,別忘了我這個好好的聆聽者。

 

晚上不知為何,記掛起往你家的那條路.....................

刊登時間2006-06-20 11:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]