|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
|
小孩不笨2  |
今天看小孩很笨,對不起,是不笨!
小孩不笨2。
每天早上起來便下雨,一起來就下雨?奇不奇怪?
就是每天起來便是大雨,令我便想繼續睡。
結果睇戲3個一齊睇,Ling不開心,,,,,算開解吧!!但做朋友的也不會看見身邊人不開心的,,,,,so我覺得我也沒開解她!!!!!!!
是她自然的回復心境。
排隊,汗如潮水般...............
2:35
很好的一套戲,得到笑聲和眼淚。連我也認同,這戲可想而知........
睇左約有135分鐘以上。
之後行大眾,,,,,,,發生好笑事件。
後面的女人問我借會員卡,,,,,,,職員話唔比=.="其實無咩所謂啦。
那女人說『這位先生幫我買可能吧?』
職員無言!
之後行返返美林打波,4少約我今晚出黎打機=.="
頂~~之後同阿迪行去沙田,打左陣機。
之後行過卜野家食左個牛反=.="見到無頸。
4個係沙田吹水,吹到11點幾陪4少行返去。
我就坐單車,,,,,,,,迪5&4少邊傾邊行。
之後同4少say bye後我比返單車阿迪返去,獨自走。
有時獨自行走可以一個人靜下,幾好。
$960又乜都無晒=.="
|
| 刊登時間︰2006-07-05 01:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
白過一日。  |
今早想幫人替工的,最後不用.......
但已經搭緊馬鐵,只好去一城搵老母食早餐。
之後返屋企,搵阿迪去大圍打陣機,之後買染髮。
誰不知攪出大頭佛,最後大頭佛後染都唔太成功。
夜晚都幾開心既,同幾個人傾電話-.-"
明天也是新一頁。 |
| 刊登時間︰2006-07-04 01:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
美好一天。  |
今早落大雨,咩因由?
落一陣就停.........
今日唔太旺,云返黎,去面試大學喎。勁!
今日唔太旺,夜晚好早就閃得人。
返到大圍打陣頭文,12點返到屋企樓下見到阿東、迪5。
討論 中學生的英文考試程度 下降 百分之十。
討論左約30分鐘,失聲-.-"
明天又新一頁。 |
| 刊登時間︰2006-07-03 12:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
有氣無力的一個工作天。  |
朝早無食野出門口=.="
頂你,,,,,,返到去野都無食過就開工。
今日做到死,有氣無力。
好彩平時我食得多野,如果唔係我今日實聽行訓係度=.="
之後3點半都仲有人...........
5點食反時間落去交電話費&買左 死亡筆記 “11”
返到黎岩岩好食反。
今日炸魚@@"
令唔食魚既我都食左2條@@"
夜晚做野飽肚做野,但都做死。旺爆!!!!!!!!!!!!!!!
夜晚返屋企,掛住傾電話都唔記得聽日仲要返工=.=""
其實......算了吧!!也不是大不了的事情┌ |
| 刊登時間︰2006-07-02 02:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
上班一天。  |
今日聽 孫燕姿 - 開始懂了
不自然地~
但很開心。
返工∼
今日無頭痛,但手就............
左手手指尾好似半年前咁,死啦~~又要捱痛又要睇醫生><"
攪錯,但呢d時候,,,,,心就會有點兒不甘。
夜晚,支力就無啦,係手指尾痛。
之後同家麗收工吹吹水咁啦。
返到去,諗緊手指尾呢單野又係咪要我睇醫生,果次睇到3點幾4點先返屋企。痛成個禮拜∼
會唔會..........唔諗啦"唔會既=.="
星期六、日上班。
7-1
我都想大遊行=v= |
| 刊登時間︰2006-07-01 12:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 61 | » | |