|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
|
事實又證明。  |
如題
今天和民斌豪去馬鞍山。
我竟買碟.......買衫一件,,,,,,買扭蛋
$5xx
事實又證明.......我一日平均所用的金錢是$5xx
=.="
又一事例........
不開心的夜晚,但知錯。
為何每次都是這樣,知錯還做呢?
不明不白,是你們沒一個拉我回頭。
朋友&家人.........你們說不介意,那麼我也不介意也可以嗎?
|
| 刊登時間︰2006-07-11 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
沒有心情的工作。  |
早上還有點兒心情的,但不知何時失落起來。
其實miss所說的,如果我去相信的話,我會心痛起來。
就算是自己一廂情願,相信這蠢的想法,開心便是了,為何要苦苦的去計較要開心還是不開心過活?
今天沒什麼大不了的事情可以寫,要寫的也是晚上。
家麗請我食宵夜=.="之後搭馬鐵,,,,,,,,樣衰到咁夜搭車。 |
| 刊登時間︰2006-07-08 01:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
去愉景飲茶。  |
早上起身,之後去一城搵老母。
落雨=.="頂~~
到左一城同老母買染髮野,之後去老母果度染。
正爆!
之後同姨生仔玩=.="係咁喊。
1點幾就搭車去愉景飲茶。
同老母以前既同事飲,之後我食左好多野。
=.="食到4點幾搭車返沙田。
老母約左以前既 fd 小玲。
之後行下西田,飲杯野傾下計。
6點幾閃人。
返到去沖涼食反,落去踩單車=.="
踩到馬鞍山,第一次..............
追住個月亮,但原來從未拉近月亮的距離。
星期五、六、日返工! |
| 刊登時間︰2006-07-06 11:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
踩單車,游沙田。 |
今早睇龍咁威2,嗯.............
之後訓到2點幾,有興致想踩單車。
問迪5借單車。
就係咁,踩去一城,汗如潮水 -.-"
之後踩返美林,點知到左文化博物館架車死左。
攪到要拎住走,如負累一樣。
之後返到大圍,有個阿姨問我邊間學校好=.="傾左有30分鐘有多........怪怪的。
返到去,整好單車後踩去顯徑。
游下大圍,之後返美林前去左美田村。
有個阿伯放風箏。放得高放得遠。
下次我又黎放風箏也好。
之後返去打陣波,打完後游美林=.="
今日踩單車首先 沙田、大圍、美林
游左陣鎖車同迪5去買波打陣機。
返黎沖涼食反打日記。
星期五要返工?唉∼∼ |
| 刊登時間︰2006-07-05 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 61 | » | |