小池『*Xanga』

 
 
 
Ben935

暱稱: Ben濱
性別: 男
國家: 香港
MORE...  


« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 好友日記 ::

 


 

  可愛(*Xanga)

  阿魚(*Xanga)

  4少『Xanga』

  3爺『Xanga』

  2叔『Xanga』

 

 

 

2006 年 7 月 21 日  星期五  

蕃薯嫂?夜晚的沙田單車遊。 愉快晴天

早上起來,相約4少&2叔出沙田。

踩單車出沙田圍搵4少,爆汗 -__-"

之後踩去沙田,都係照爆汗也!

新基地打機。

打完3點半去卜野家食反=.="

終於見到蕃薯嫂........

死蕃薯..........

 

then去五十嵐睇蕃薯食野,食完去沙龍打機!

頂........又係勁可怕的2手煙~

以後只去新基地&大圍是也。

 

之後閃人,陪4少返屋企!

4少搵到野做@@"

then返沙田。

行左陣見到ki姐.......

其實!?我點解會有種........

還是死要面子。

不理會了。改變改變。

之後踩返美林,食個反就興起搵迪5踩車。

拎自家用單車後一同踩出沙田。

經博康&第一城。

之後踩遠處返返去美林,阿迪話打機。

好∼之後放水去打機。

打完之後4少打黎話收工。

12點,話踩車出去。

之後就又踩車=.,="

出沙角.......

傾到2點10爆seed返黎。

 

踩單車比起行路.......好好多~起碼有人陪。

刊登時間2006-07-22 02:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

2006 年 7 月 19 日  星期三  

馬鞍山又一天了....... 愉快晴天

早上賴床....

then迪少上黎,之後沖個涼同迪少去第一城。

本來想拎返單車就閃水,誰不知上左我酒樓飲下午茶 -.-"

叫埋阿龍,then飲左$127.5

之後拎返單車,迪就閃去做佢要做既事。

我就返學校搵阿峰。

打乒乓波打到爆汗,幹∼

之後4點就同埋無頸過馬鞍山。

 

過左馬鞍山即睇眼鏡=.="

之後峰要買褲,我第一時間買左4套新戲。

$177~

之後峰買左條褲我就買左對涼鞋=.="bannal~

上去睇眼鏡,最後都忍左手,同4少買左衫!!

之後佢地話肚子餓,攪到我又食埋一份。

 搭馬鐵返去,大圍打陣機。

9點返屋企食個反,諗住係屋企同ping傾完個電話算數.....

誰不知迪少叫我去打機=.="

打打打.......打到12點............

返屋企。

 

星期四、六、日返工。

動漫節就快到啦><"

刊登時間2006-07-19 01:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

2006 年 7 月 18 日  星期二  

開心與否? 愉快晴天

已經三個月了。

足足的三個月。

開心與否,只有自知。

 

感謝你!

當天還相差約120分鐘.............

現在時間為 18 - 7 02:51 a.m.

刊登時間2006-07-18 02:47 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

2006 年 7 月 14 日  星期五  

M.K打機。 愉快晴天

早上等待4少&2叔外出。

誰不知,2點出到沙田火車站。

見到2叔個頭 -.-"

之後4少黎埋。

搭火車出尖咀,死蕃薯一個人入閘。

攪到我&峰&財要坐下班車。

頂.......之後sunny黎埋。

4條友係紅墈火車站........蕃薯已經係中港城。

頂......之後同sunny&峰去mk........

到mk去一間 好旺角既機鋪=.="

玩頭D多..........

之後過新之城.........

幹=.="

 

之後Ling & Ping打黎話係沙田。

等峰玩孖寶賽車先走。

到左沙田,仲有魚山山。

頂=.="佢地係度飲酒........

我只有無奈.........因為人累了..........

 

明天要上班.............       

刊登時間2006-07-14 09:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

2006 年 7 月 12 日  星期三  

唱K、打波、打機、食反。 愉快晴天

如題,一次滿足很多願望。

 

事實又再次證明,我一日平均用錢係達$5xx........

幹........

 

今日fxxk財黎我屋企,想話整電腦既,最後都整唔到。

之後出去一城搵民&肥,去紫米食野。

then行左陣一城就去沙田green box唱k........無諗過。

 

之後行沙田一陣就過一城搵4少打波。

打得差。之後係大快活食反.......食完吹水問老母拎八仔過大圍打機。

=.="幹.......打完去食宵夜。

 

腳很痛,荷包真的連單人床都放得下去.........空空如也。

刊登時間2006-07-13 01:03 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]