BenLUNG
暱稱: 龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開心
病左
冇野做
hihi
開心開心
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
薛凯琪 .有隻雀仔
下雨天 下了七晚成洪水 城內各人也沖去 倦鳥逼降叢林也被漩渦捲去 大勢趨 洪流下 童年做過的夢已無力再追 自幼貪高騖遠要出去 看天底最大鳥居 若我應暢遊雲堆 何事置身污水裡 原來實情不像所盼 又能怪誰 地闊天高任鳥飛 掉進水中怎去飛 但老天就愛跟我玩遊戲 沒有空間任我飛 都不等於小鳥就要停下來 浸沒狂潮裡 飄浮百萬里 夢會醒 被冷水照頭淋醒 強在我們會適應 頑強地從生活低處另行革命 地闊天高任鳥飛 掉進水中怎去飛 但老天就愛跟我玩遊戲 沒有空間任我飛 都不等於小鳥就要停下來 世事難完美 只能靠自己 爭一口氣 不可能騰飛 都展開雙臂 掉進水 用我的翅膀游水 誰話我們會身葬這裡 天梯塌下仍會活 掉進水 用我的翅膀游水 誰話我們會身葬這裡 天梯塌下仍會活過去 有隻雀仔跌落水 跌落水 跌落水 有隻雀仔跌落水 游水歸去
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 21
今日人氣: 12
累積人氣: 2967
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 22 日  星期六 晴天
hihi 鬱悶

過左咁(內)冇打日記......我依幾個月都係酒店返工.....識左好多人....之前出黎玩...玩得太多...睇到好好多野.....我一生都有用.........我識左一個叫文凱.....佢依家入左去......不過我對佢d承諾一定做到(同y小姐)(唔玩果d野...唔食煙...唔出黎玩}....最唔多心係係06年十一月五日(y)小姐同我講{xxxxxxxxxxxx}係好最心痛:::::我都明......我同佢都係兩個星球既人....同佢果d日了係我最開心......4月2日係我生日....我想(y小姐)打俾我.....我估都係唔得嫁...佢咁忙......希望佢好次之前咁心.{你係我一生中最愛}.....文凱入左去...我就好次冇左隻手...重有2年幾次出黎....

中學d fd我知你地關心我....我識到你地係我福氣.......

瑜你唔好咁傻.....你前面有咁多榭.....唔好睇中一棵就死既樹丫.....(((佢)))點對你...你都知啦.......(((佢)))唔係你真命天子......

 

刊登時間︰2008-03-22 08:20 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 BenLUNG 的日誌)


寶雅 龍 於 2008-03-24 07:52 PM 發表:
{{{我.......明啦...其實,可能我有d野做錯左啦...我打比你其實唔係想問你野,但係,我唔知有咩理由可以打比你呀!!你明唔明呀~~點解你要講呢d野傷害我呀?我冇話過你係我架,只要你開開心心咁生活,我...就會好開心架啦....對唔住呀...令你覺得我煩...> }}}回

冇咩野想講咪唔好打...信息OK??
你話((我唔要冇左你呀))我咪答你((有冇我你都係咁過....我唔係你嫁.....你唔好咁傻....))
鍾意一個人唔係咁...你好次青山出黎D人咁傻...唔傷你.你點大個...人係會大個....你唔好又林D傻野...好多時我都係怕左你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yeukyu1990 於 2008-03-24 12:36 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



寶雅 龍 於 2008-03-23 11:29 PM 發表:
掛你咩事...你同我講加油丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



youngmo 於 2008-03-23 10:15 PM 發表:
加油~ ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



寶雅 龍 於 2008-03-23 08:48 PM 發表:
有冇我你都係咁過....我唔係你嫁.....你唔好咁傻....
你俾我覺我你好好熉....下下打俾我你都係講{我有野問你...}你當我係咩....你自己有腦嫁....唔好下下叫人幫你....
一有D唔開心既事...你就想做傻事....其他人幫得你幾多次....唔開心既事係人都有....唔通個何都去死咩....唔好咁on9
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yeukyu1990 於 2008-03-23 02:56 PM 發表:
睇黎你真係好愛你個個既(y)小姐wo....我都唔知道咁貼落去係岩定係錯呀!!我宜家所有既野都係好好...但係,每一次我唔開心個陣我就會去星光大道或者海濱個陣一個安靜落黎,回望自己宜家所做既野係岩定係錯呀?我真係唔知可以點,我都想知點解我會咁愛你,我愛你,係岩定係錯?定係你覺得我唔應該愛你呀?本身,我唔知呢個日記係你開架,我都唔肯定係你...但係,有3樣野証明左呢個就係你,一個係你個名同你生日既日期,一個係文凱,最後個個係我個名(瑜),你係唔係覺得我打比你好煩?我唔想你唔憎我,都唔想你覺得我煩,....我唔介意你唔中意我呀,但係,我唔想你憎我呀...你教左我好多好好既野....係教我既野都好有道理呀....我唔想冇左你呀....因為你對我黎講係好重要好重要呀....我唔要冇左你呀....唔要呀.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]